• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe poetsert

Witnie

Detailing trainee
2 feb 2026
15
25
Hi, Frank hier uit noord-Brabant.

Ik ben tot heden een luie autowasser geweest… Maar recent heb ik mijn nieuwe (gebruikte) bmw 530e laten importeren en de importboys boden aan hem te poetsen ivm swirls a 400 euro. Toen dacht ik, tja dat moet ik toch ook zelf kunnen! Dus eerst een hoop filmpjes van Carclean gekeken, en eerlijk gezegd duizelde het mij een beetje. Maar inmiddels heb ik overzicht hoe ik aan de slag ga.

Maar allereerst ga ik beginnen op de auto van de vrouw, een rood metallic Ford Focus. Daar valt de meeste eer aan te behalen gezien de staat van de lak.

Wat ik echt tof vind om te lezen hier dat je de passie en kennis echt proeft van veel gebruikers. Hopelijk kan ik in de toekomst ook wat bijdragen ;-)

Welkom hier Frank, het gaat vast helemaal goed komen, genoeg tutorials en kennis hier om aan jou over te dragen!

Welkom! En altijd verstandig om te oefenen op de auto van de vrouw. Gaat er iets niet helemaal goed, dan heeft zij hem gewoon door de wasstraat getrokken.