• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe slang voor Nilfisk 120.2 gezocht

TonCoronel

Detailing rookie
14 nov 2008
147
0
Iemand enig idee waar ik een nieuwe slang kan kopen voor een Nilfisk HD reiniger.
Helaas is de slang geknakt en daardoor gescheurd. Ik kan nergens zo snel een slang vinden.
 
Van hun website:

2) Waar kan ik onderdelen van een hogedrukreiniger van Nilfisk kopen?
De onderdelen en accessoires van onze reinigingsmachines zijn veelal op bestelling leverbaar bij de volgende verkooppunten: Karwei, Doeland, Formido, Bouwmaat, Boerenbond, Welkoop, Provak, Probin
 
Het probleem alleen is dat je wel de aaccessoires etc wel los kan krijgen maar ik ben in de karwei formido en bouwmaat geweest en allemaal kunnen ze niet los een slang leveren.
 
Heb je hier wat aan (als vervanging):

http://www.toolmax.nl/nilfisk-alto-hogedrukverlengslang-bajonet-7m-p-7899.html

Heb zelf geen HD reiniger dus weet niet precies hoe dat zit...
 
Helaas niet is een verlengslang en dan moet je het origineel hebben.
Ik heb trouwens maar 45 euro voor de HD reiniger betaalt inlusief terrasreiniger, foamlans, ontsopper, autoborstel etc. Foutje van de Makro :D Dus om alleen voor een slang 48 euro te betalen lijkt me wat veel van het goede
 
Ton,

Welk type is het precies?

Als het de C 120.2-6 is, dan kost een nieuwe slang € 21,55 ex btw

Art.nr. 126481140

http://webparts.nilfisk-advance.com/pdf/128303201_UM_C120.2_nl.pdf

Wil je bestellen, geef me maar een seintje of kom langs op de Binckhorst. Je weet me wel te vinden.
Koffie staat altijd klaar :)_[]

Gr. Patrick
 
Hey patrick,

dat zou idd de juiste slang moeten zijn, kun je die voor mij bestellen? Dan kom ik hem wel in de winkel ophalen.

Alvast bedankt.

Gr,

Ton
 
nicknameless;n121028 zei:
Ton,

Welk type is het precies?

Als het de C 120.2-6 is, dan kost een nieuwe slang € 21,55 ex btw

Art.nr. 126481140

http://webparts.nilfisk-advance.com/..._C120.2_nl.pdf

Wil je bestellen, geef me maar een seintje of kom langs op de Binckhorst. Je weet me wel te vinden.
Koffie staat altijd klaar :)_[]

Gr. Patrick

Hallo Patrick, ik zit met hetzelfde probleem als de topicstarter.......
Ik kwam dit draadje tegen omdat ik ook ging zoeken

Mijn slang van mijn Nilfisk E130 2-8 Xtra is ook stuk, gaat breken en aan het begin is de pakking stuk dus daardoor komt nu water door bij het handvat. Dus ik denk dat het gewoon wijs is om gewoon een nieuwe slang te bestellen.

Ik werk in Den Haag dus ophalen is geen probleem te zijn ;)
Gr. Arno
 
Heb eerst maar nieuwe ringetjes besteld, en op de slang geschoven. Lekkage verholpen. Slang gebruik ik totdat de slang zelf gaat lekken.
Voorlopig is de slang weer :cool: