• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuweling

Loxy

Detailing trainee
31 jul 2016
77
20
Hi! Ik ben hier nieuw en geïnteresseerd in het goed onderhouden van onze auto's en het geeft ook zoveel voldoening als je er een goed resultaat aan overhoudt. We rijden met een BMW 318 break (onze gezinswagen) en sinds kort hebben we ook een Volkswagen polo (die gebruik ik om naar mijn werk te gaan). Ik weet zeker dat ik hier de nodige tips en tricks kan leren om het beter en beter te doen.

fa7c19c51229947102d7ceebae66df5b.webp

4d084f65a7616af85e61c5270633c3d2.webp

• Leuk
Reacties: Ries en Emi
welkom op het forum, ik ben zelf ook nog een nieuweling. ik heb wel al geleerd: nooit door was(kras)straat gaan, wassen met 2 emmers waarvan 1 met schoon water en 1 met een goede autoshampoo, wassen met een washmitt (soort handschoen) en afdrogen met een watermagneet (grote microvezeldoek met wafelstructuur) om krassen en swirls te voorkomen, clayen (met een speciaal soort klei en detailingspray de auto clayen waardoor ECHT ALLE vuil van de lak is) en natuurlijk lekker in de was zetten ter bescherming en ook veel makkelijker wassen. voor de rest is hier héél erg veel te leren inderdaad :-) veel plezier met het wassen, detailen en rijden van de auto's.

• Leuk
Reacties: Loxy
Welkom en veel plezier. Hierboven al goede tips gezien, dus dat gaat goed komen met het poetsen.
Overigens, we zijn hier gek op voor en na foto's!

Welkom op het forum Loxy. Auto's met donkere lakkleur en (waarschijnlijk) harde lak, daar kun je flinke zichtbare verbetering mee halen.

• Leuk
Reacties: Loxy
Welkom op het forum Loxy. Auto's met donkere lakkleur en (waarschijnlijk) harde lak, daar kun je flinke zichtbare verbetering mee halen.

Dat willen we toch proberen. Dit weekend eens mijn polo onder handen nemen.