• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwtje stelt zich voor

Stephan

Detailing chief
24 jan 2012
656
103
39
Hasselt
Hallo iedereen,

Mij even voorstellen, Ik ben Stephan, 26j van Hasselt België. Ik ben een tijdje geleden gebeten door de detailmicrobe omdat mijn auto nogal geleden heeft door de vorige eigenaar. De kleur is een soort parelmoer-groen.

Hij is 13j en nog nooit gekleid of gepolijst :-S. Maar heb me dit beginnerssetje aangeschaft om hem al wat meer 'bling' te geven. En zo meer en meer uit te breiden.

Hier een fototje van het setje... (Enkel over klei heb ik mijn twijfels)

034.webp

En eentje van de auto

(Skoda Octavia SR)

001.webp

De foto's van voor en na volgen nog...:ja

Tot binnenkort

Grtz

Stephan

Welkom!

Werkende foto's :
Plaats de link naar de afbeelding tussen [ img] en [/img ] (maar dan zonder spatie's)

034.webp

001.webp

Welkom Stephan !
Tip van flip: let goed op met de parelgroene microbe, dit is nl de ergste van zijn soort .... voor je het weet is de populatie uitgegroeid tot het oneindige :lol

De set ziet er goed uit, je kan er alle kanten mee op en dus niet te klagen.
Kijk of je een gritguard kwijt kan in 1 der emmers, dit vind ik een grote meerwaarde hebben.
Staat hier of daar wel een how-to om eventueel aan te passen indien hij niet lekker past in de emmer ( mocht je nog geen geld willen uitgeven aan de juiste emmer )

Hey Flip,

Ik vond de parelgroenemicrobe eerst maar niks, je ziet er namelijk de kleinste beschadiging

Neen in die emmers is geen gridguard mogelijk, maar wel goede tip om mss via een aanpassing eentje erin te pushen:-). Deze heb ik van de schoonmoeder gekregen. Maar dit volgt nog, zoals een volledig pakket van DODO :-). ik moet toegeven het is ZEER verslavend, al die producten en de bankrekening blijft maar dalen...hahahaha

Wel leuk dat de forumleden je welkom laten voelen :-D