• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Nou, ik heb een mailtje + foto's gestuurd naar VVS. Die mailde mij terug om te zeggen dat ik effe moest bellen, want hoe mijn Nilfisk erbij stond, dat klopte van geen kant.

Telefonisch werd mij verteld dat de toebehoren totaal niet bij de HD hoorde. Het pistool, lans, etc. kwamen blijkbaar van de 110-115-modellen.

Ik heb deze HD van mijn vader en die gebruikte hem niet meer. Ik uiteraard geconfisqeerd en gebruik hem om af te spoelen en te foamen.

VVS meldde mij dat de machine niet nieuw gekocht zou kunnen zijn omdat er dingen niet klopte. Hoe mijn HD er nu bij stond, zo werd hij niet vanuit de fabriek geleverd. :O

Ik mijn vader bellen en die vertelde mij dat hij 100% zeker wist dat hij de HD zó had gekocht bij de Karwei... Volgens hem was ik daar zelf bij geweest. (Kan ik mij niet herinneren :P)

Ik geloofde VVS uiteraard en deze gaf aan dat ik zo'n 100 euro kwijt zou zijn om passende onderdelen/toebehoren te bestellen en dan zou ik voor 50 euro meer ook dezelfde machine nieuw kunnen kopen. Ook was het advies om voor een E150-10 ofso te kiezen. (€289?)

Vreemd genoeg is de HD dus nieuw gekocht, jaren later knapt de slang en verteld VVS mij dat hij uit onderdelen bestaat die er helemaal niet op horen...... VAAG!