• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nilfisk pistool klikt niet vast

Birdy1984

Detailing rookie
6 mrt 2024
1
2
Beste leden,

Ik ben in bezit van een Nilfisk c150 core sinds een jaar en gebruik hem wekelijks. Gisteren wilde ik hem weer gebruiken en merkte ik dat mijn slang niet in het pistool meer klikt. Alles geprobeerd maar krijg hem niet vast. Dacht dat het probleem aan het pistool lag dus een nieuwe besteld bij Bol. Zojuist gekregen en uit de verpakking gehaald. De slang gepakt, erin geduwd en wat denken jullie? Inderdaad ook hier klikt hij niet vast. Wat gaat er nou mis? Kan dit echt alleen door het oringetje op de slang dat hier ineens iets niet mee klopt?
Ik hoor het graag. Bedankt alvast!

Wat @Juffer1 zegt.

Het wil nog wel eens gebeuren dat de kraag om de slang iets naar voren geschoven is waardoor deze niet meer in de connector klikt omdat 'ie er niet diep genoeg in kan.
Kraag een stukje terug trekken kan helpen.

20240704_150524.jpg

20240704_150649.jpg