• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nilfisk probleem (technisch)

DT89

Detailing addict
31 aug 2015
136
63
hallo

Ik heb een Nilfisk Alto P140-10 van een vriend gekregen. Het is volgens mij een iets ouder toestel aangezien je ze niet meer kunt kopen.
Toch is het een toestel geweest van x-aantal waarde.

De reden dat ik hem heb gekregen is dat hij deze totaal niet meer gebruikt.

Vandaag heb ik hem geprobeerd maar ik vermoed dat er toch iets mis mee is, of ik doe er iets mis mee, kan ook.

Als ik hem op op maximum vermogen zet dan gaat hij ongeveer 1min op vol vermorgen spuiten om dan nadien een zeer klein flauw straaltje te produceren.
Het zeeptoeveer knop staat volledig dicht. Wat me opvalt is dat het toestel tijdens het spijtig echt shockt op de haverklap.

Als ik hem op iets minder vermogen zet (aan het pistooleinde) dan gaat hij voor 2min spuiten waarna hij stil valt.

Is iemand met de kennis waaraan dit kan liggen of is het toestel volledig op ?

Is er een manier dat ik dit kan testen ? De hd van de buurman werkt wel met hetzelfde kraantje.

conv_2952.webp

Ik heb ook zoiets gehad en deze vervangen. De veer was kapot, probleem opgelost!

Waar zit deze veer juist ? Recht achter de aanvoer ?
En via welke winkel heb je deze besteld ?

alvast bedankt !

Ben vrij tot zeer handig en het is een gekregen goed, dus kan niet zo veel kwaad als het kapot gaat tijdens het proces :)
Nu eens zoeken waar ik dat onderdeel kan vinden.

• Leuk
Reacties: bros
Vvs online. Maar ik zou hem eerst eens uit elkaar halen om goed te zien wat er mis is!