• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nissan Primera

Primera85

Detailing rookie
22 jan 2012
3
0
Hallo hallo,

De naam is Jerry, ben al een tijdje redelijk "actief" in het detail wereldje. Heb nu 2 auto's in bezit namelijk:

Nissan Primera 2.0 sport+ uit 2000
Foto-CCNPOTHG.webp

en

Daihatsu Cuore uit 1997 vandaag (21-04-2012) voor het eerst gepoetst, heb de auto ook pas 5 dagen in bezit.
Foto-N3ATMWJO.webp

Foto-SIGW7IVB.webp

Was niet al te best bijgehouden door de vorige eigenaar, maar ik dacht dat ik het met de DAP500 wel verbetering in kon krijgen :)

Mijn auto's was ik bijna wekelijks (foamen en emmertje PB shampoo), met een laagje QD+. En ongeveer elke maand wel een laagje wax, gebruik nu nog de PB Natty's Red, maar heb sinds kort de Collinite 915 aangeschaft.
Ik heb ondertussen wel een aardige collectie bij carclean aangeschaft, fijn voor carclean, pijn voor mijn portemonnee ,^^

Dus samengevat: Ik houd mijn auto's graag netjes, en steek er dan ook elke weekend tijd in + dagelijks de Forums aflezen :)

Welkom!
Je wagens staan er mooi bij! :ja
Leuke foto's van de Cuore, qua metamorfose kan dat tellen! 8-())

Welkom!

Primera's kun je heel mooi laten glanzen, best fijne lak om mooi te krijgen.
Heb wel een show off ergens op dit forum van een Primera.........

Vergelijkbare onderwerpen