• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nissan Skyline R33 GTR Midnight Purple GTR Hulp gevraagd

ja dit is mijn bestelling ssr1 is genoeg van aanwezig en 1x black hole is presentje :)^
maar hoe is jullie mening verder over het gehele pakket?

mvg,

Lars
 
Here we go:

2xPoorboys World - Black Hole - 473ml Prima!
Meguiars - Smooth Surface Clay Kit Prima!
Poorboys World - Waffle Weave Drying Towel - 60x90cm Prima!
Meguiars - Ultimate Wipe Wash Mitt (Super Thick Microfiber) Prima!
Poorboys World - Natty's Paste Wax Blue - 225gr Prima!
2xValma - Microvezeldoeken - Blauw/Geel/Groen - 3 Pack Waarom gekozen voor deze??
Valma - Microvezeldoek groot - 50x70cm - Blauw Waarom gekozen voor deze??
Meguiars - NXT Generation Car Wash Shampoo - 532ml Prima!
Poorboys World - SSR2 Medium Abrasive Swirl Remover - 473ml Prima!
2xMeguiars - Gold Class High Tech Applicator Pad (Soft Foam) - 2 Pack Prima, goed en goedkoper alternatief zijn de Carclean pads, zelfde kleur zelfde formaat, alleen de prijs niet ;)
Mothers Wax - Back to Black (Naturally Black) - 236ml Ben hier niet bekend mee, Trim Restorer van Poorboy's is ook prima spul!
2xLake Country - SmartPads CCS 5.5 inch White Polishing Pad Ik lees nergens dat je een machine hebt, of heb ik iets over het hoofd gezien?
2xCarclean.nl - Hi-Tech Foam Applicator Neem er 4 en laat de Meguiar's pads achterwege
Poorboys World - Spray and Wipe - 473ml Prima!
Poorboys World - EXP Pure Sealant - 473ml Prima!
Valma - Velgenborstel Prima! Zou de EZ Wheelbrush er nog bij nemen.
 
Dat was ik nog vergeten te vermelden inderdaad, investeer in GOEDE doeken niet de doeken van Valma, daar krijg je spijt van.
 
Ja ik heb in ieder geval 1 Supreme Shine Microfiberdoek van meg en Karlok komt om te helpen en die heeft ook doeken en een DAP500 en ik kan van mn oom ook nog een DAP lenen die Valma doeken waren eigenlijk gewoon meer als extra doeken!
 
Top, zonde om geld uit te geven aan goede middelen en dan met kwalitatief mindere doeken de boel uit te poetsen natuurlijk.
 
M'n bestelling is vandaag binnen gekomen!

Super snel en netjes geleverd echt helemaal TOP :)^
Ik kreeg een Carclean.com - Tire & Trim Dressing Applicator en een flesje Pinnacle - XMT #3 Intermediate Swirl Remover cadeau!
Had ik niet verwacht super service!
Tim heel erg bedankt!
Heb echt zin om aan mn auto te gaan beginnen! ben heel benieuwd naar het resultaat ik ga zeker foto´s maken en posten!

mvg,

Lars