• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nissan skyline r34

jvacker

Detailing addict
28 feb 2009
115
62
49
Vandaag ook nog even de skyline van een vriend van me onderhanden genomen met z`n tweeen.
Even helemaal goed gewassen en de motorkap en voor zijschermen gedapt.
Ook wat kleine defecten weggehaald met de dap,oa wat schade van spullen in de schuur die tegen z`n auto waren gevallen,ging super!
Nu nog steeds geen metallic lak gedapt,weer een witte! Gingverdersuper goed,alleen ik denk dat je met metallic een mooier glansresultaat gaat behalen en daar ben ik benieuwd naar.
Hij ziet er weer mooi uit,morgen met de club en ik met de supra glimmend op pad,veel kijkplezier naar het race monster!
350 pk 2.5 turbo,getuned,rvs uitlaat compleet open,turbo timer, boostcontroller enz!

IMG_0980.jpg

IMG_0981.jpg

IMG_0982.jpg

IMG_0983.jpg

IMG_0984.jpg

IMG_0985.jpg

IMG_0986.jpg

IMG_0987.jpg

IMG_0988.jpg

IMG_0989.jpg

IMG_0990.jpg

IMG_0991.jpg

IMG_0992.jpg

IMG_0993.jpg
 
prachtig gedaan.:cool:
Weer bewijs dat je met witte lak ook een mooi resultaat kan hebben.
Voordeel van wit is dat het gewone lak is en inperfectie's goed kan weg werken
 
Skyline! :heart_eyes:
Mooi resultaat!

Heb jij een Supra? Wauw! Ik zag gister hier in Hoorn (in mijn straat) een witte Supra met zwarte velgen.
 
Skylines..... :heart_eyes:

Maarre ROTA-velgen !!!??? :klap Ik weet dat smaken verschillen, maar dit kan echt niet hoor :(

Model is helemaal niets mis mee, maar het merk...
Dan beter echt JDM, zonder center cap/naaf kapje.
 
ze zijn toch supermooi en ze draaien en hard ook! ik zie het probleem niet hoor.
Is dat niet goed dan,rota?
 
Don't get me wrong here...iedereen moet doen wat hij of zij zelf wil met zijn of haar ride. :cool:

Rota is begonnen als cheap knock off van de oorspronkelijke fabrikanten, zeg maar replica's.
Nu durft dat bedrijf uit de Filipijnen (of de dealers hier) er makkelijk 200 - 300 euro's of meer voor te vragen per velg.

Toegegeven, de kwaliteit is in de loop der tijd enorm verbeterd, maar het blijft veel geld, terwijl de originelen (als je goed zoekt) voor dezelfde prijs of zelfs goedkoper te krijgen zijn.
Met het verschil dat de kwaliteit nog altijd beter is en de velgen echt lichter zijn. Bij 17" kan het soms wel 2kg schelen met de replica's ! Per velg welteverstaan !

1 pluspunt blijft natuurlijk dat de replica's vaak nog verkrijgbaar zijn als de originelen discontinued zijn...

Maar alle respect voor die Skyline! :)^ Ziet er werkelijk goed uit! ,^^
 
De aloude Rota-discussie. In NL valt het nog mee, moet je eens de discussies in de USA lezen rofl
Rota is nu eenmaal betaalbaar als het om lichtmetaal gaat, zeker als je een leuke replica zoekt.

Maarre voor de rest is de Sky mooi geworden :)^
Zo te zien net een half jaartje in NL, is het een GTR of een GTT?