• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

NXT 2.0 vs. Black Hole + EXP + natty's

woytek

Detailing rookie
10 sep 2008
44
0
Ik zit nog steeds te twijfelen over de wax die ik ga gebruiken.

Door de UK wax test krijg ik het idee dat de NXT paste wax iets beter is dan de vloeibare variant. Ook lees ik overal dat paste wax juist makkelijk aanbrengen is en dat hij ook zuinig in gebruik is.

Ik twijfel tussen NXT 2.0 en iets als black hole + natty's white.

Ik krijg dus als het goed is over een tijdje een nieuwe rode lak te behandelen. Ik heb het al eens aan Tim gevraagd en toen kreeg ik wel te horen dat NXT wel degelijk kan concurreren met BH+natty's. Maar nu zit ik dus weer te twijfelen over de paste ja of nee. Voor mij is vooral de bescherming belangerijk. Dus makkelijk wassen + drogen (icm NXT shampoo) en lange levensduur.

Nu zou de 2.0 variant van NXT sterk verbeterde levensduur hebben en ben ik erg tevreden met NXT 1.0 vloeibaar. Super makkelijk opbrengen en afnemen.
 
ik gebruik de nxt 2.0 liquid wax regelmatig, het is zeer dun aan te brengen en ook in de zon te verwerken (heb dit nog niet op een zwarte lak geprobeerd) daarna top ik het met een carnauba wax

nxt = synthetis en geeft een meer harde glans
carnauba = natuurlijk en voor de warme en natte glans