• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

NXT vraagjes

emilio

Detailing chief
27 jun 2009
245
85
M'n fles NXT1.0 op en wil voor de 2.0 versie gaan.

Kan ik deze ook machinaal verwerken?
Kan ik de waxlaag bijhouden met de NXT spraywax?
Dit vraag ik omdat deze volgens mij voor de 1.0 is gemaakt.x-]

NXT kun je machinaal verwerken. Gebruik hiervoor een rode of zwarte Lake County pad.

Je kan de wax gewoon bijhouden met de spraywax. Verwacht geen lange standtijd.

NXTtechwax 2.0 kan je perfect machinaal aanbrengen ,om de waxlaag te onderhouden en te boosten ben je beter af met de Ultimate Quick Wax !
Beide produkten zijn geformuleerd op de Hydrofobic Polymer Technology.

Daar komt nog bij dat de UQW zich super makkelijk laat aanbrengen en uitpoetsen, zeker in verhouding tot de NXTspraywax .

Sinds ik UQW heb getest gebruik ik NXTspraywax totaal niet meer !
UQW geeft ook net dat extra beetje glans (op mijn auto althans !) waar we toch allemaal naar op zoek zijn als detailer :ja

machinaal aanbrengen gaat prima :-)^ lekker zuinig in gebruik ,en wat al gezegd is op een LC zwart of rood

ps NXT is een synthetische was (sealent) en geen carnabau was,met de NXT is niets mis mee,maar voor een beter resultaat zou ik de NXT nog een keer aftoppen met een carnabau was :ja bv de PB Natty,s of de M16

simon zei:
machinaal aanbrengen gaat prima :-)^ lekker zuinig in gebruik ,en wat al gezegd is op een LC zwart of rood

ps NXT is een synthetische was (sealent) en geen carnabau was,met de NXT is niets mis mee,maar voor een beter resultaat zou ik de NXT nog een keer aftoppen met een carnabau was :ja bv de PB Natty,s of de M16

En dit kan ik zelf beamen. Nadat je de NXT Techwax 2.0 hebt uitgevoerd. De Natty's erover heen te doen. Word nog mooi en gladder. En het resultaat je ziet een nog mooier beading en vooral langduriger. :love