• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ome Robert, aangenaam..

Robert_16

Detailing addict
8 mrt 2010
309
70
47
Omgeving Rotterdam
Hoi,

Hier (ome) Robert uit Vlaardingen.

Ben liefhebber van auto`s, DSLR camera`s en uiteraard auto`s wassen en poetsen. Heb een stevige tas met diverse flesjes, potjes en spuitbussen achter in de auto liggen. Als het weer meewerkt, er is water in de buurt en ik heb tijd.... Dan ben ik poetsen.

Heb een auto van de baas (juni 2009) en die wil ik, net zoals alle voorgaande auto`s, netjes afleveren na een x jaar. Uiteraard voor mijn plezier!

Ik zal niet dag en nacht op dit forum gaan posten. Ben iemand die alle handige trucjes gaat afkijken. Wel ben ik bezig om een goede startersset samen te stellen. Wil me nog niet wagen aan en DAP of soortgelijk. Het wordt nog even handmatig poetsen. Auto is redelijk nieuw en heeft geen wasstraat gezien.

Tot zover..

Groeten,

Robert

Welkom Robert,

Zo hoort het, ook een wagen 'van de baas' kan goed bijgehouden worden. Uiteindelijk moet jij er in rijden.

Wat heb je momenteel al aan spullen?

En inderdaad willen we weleens foto's zien van je poetsobject.

Heren, dank voor het warme welkom. Ik zal binnenkort wat foto`s maken van de huidige poetsmaterialen. Maar jullie worden hier niet vrolijk van vrees ik. Wat betreft de auto...

3806938715_1790190608_b.webp

Zeker niet de beste foto, maar je krijgt een indruk van het hok.

Wordt vervolgd!

Robert

Jawel, netjes!...bandendressing en al: zo zien we het graag

*kuch* merkloze spuitbus.. 8-o

Ik zal binnenkort een foto maken van mijn waspakket. Zoals eerder gezegd bestaat de set uit:
Meguiars NXT 2.0 wax
Meguiars pad paars
Poor boys badstof pad
Spuitbusje velgenreiniger a la action (wordt niet meer gebruikt)
Spuitbusje valma ruitenspray
Spuitflacon ontgeurmiddel op enzymenbasis (van baas)
Grote bokkepoot voor de velgen
Kunststof stoffer voor de wielkasten
Heel fout -> zeem om af te drogen

De auto wordt regelmatig gewassen met Shine van een van onze leveranciers. Het ruikt heel erg naar krasstraat, maar laat een hele mooie afstotende laag achter. Wellicht slecht voor de waslaag?!

De auto is voor de winter in de natty`s wax van poor boys gezet. Verder was het spoelen en hopen op het beste.

Binnenkort een nieuw draadje me tde huidige staat van de lak.

Groeten,

Robert