• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie van Ome Robert

En wederom een kleine aanvulling..

Collinite 915 wax
Samples van Pinnacle souverän, Blue velvet, Colli 845 & DJ SN
DJ time to dry :kado

Het is niet spannend, maar de detailkist gaat al bijna niet meer dicht.

Robert

Laat ik het omschrijven...

Onlangs was er een discussie over emoties tijdens het waxen. De geur, gevoel, glans en gladheid enz. Toen werd er gezegd dat o.a. Collinite emotieloos is. Nou, nu begrijp ik de opmerking. Het is hard werken, geurloos en eigenlijk niet leuk. De glans en standtijd is perfect.... Maar toch is het gevoel niet zoals bij Natty's oid.

Doe er je voordeel mee!

Robert

Hey Robert,
heb je al kans gehad om de sn te proberen? Ben benieuwd wat je ervan vindt.

@Richard B:
bij mij zit er echt geen morfine in.. Krijg er wel adrenaline van!! :-b

@DB9 & MK-US:
Ik heb onlangs de auto van mijn vrouw (Ibiza '02) voorzien van Blue Velvet. Dit is, in vergelijking met Colli 915, een makkie. De geur is geweldig en de natte glans ook. Echter kan je je pad gelijk apart houden voor deze wax. Als deze wax is uitgewerkt, ga ik de DJ SN toepassen van DB9. Ik verwacht dat dit over enkele weken is. De BV zit er nu al 3 weken op, maar er wordt bijna niet met de auto gereden.

Hoop binnenkort beide auto`s nog even een keer goed te kunnen behandelen. Over een week of 7 verwacht ik een zoon of dochter.. En dan weten jullie het wel! x-]

Robert

Uhh, daar hebben ze toch maxi-cosi's voor uitgevonden ;) Gewoon de kleine op de achterbank in de maxi-cosi en gaan met je dap en wax :lol

DB9 zei:
Uhh, daar hebben ze toch maxi-cosi's voor uitgevonden ;) Gewoon de kleine op de achterbank in de maxi-cosi en gaan met je dap en wax :lol

Nou, dan zal ik je het mobiele nummer van m`n vrouw geven... Dan mag je het gaan uitleggen!! Denk niet dat je veel medewerking hoeft te verwachten. :|~*

Robert