• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Omegauser stelt zich even voor

Omegauser

Detailing addict
16 sep 2008
66
52
Hallo,
Ik ben Walter (nickname omegauser), in het dagelijks leven locatiemanager. Na op diverse forums te hebben rondgekeken werd het tijd mij hier voor te stellen. Rij privé in deze Opel Omega - een MV6 – die ik een paar maanden geleden van mijn vader heb overgenomen. Hij is van 1999, bijna 200.000 km gelopen maar wel altijd netjes onderhouden. Hij is bijvoorbeeld nog nooit door de wasstraat of iets dergelijks geweest.

P9280609-1.jpg


P9280614.jpg


Mijn vorige auto onderhield ik aan de buitenkant vrijwel niet. Tweemaal per jaar door de wasstraat was al veel. Omdat deze MV6 er nog zo mooi uitzag ben ik mij in het autodetailen gaan verdiepen. Veel gelezen dus op dit forum en ook op het Meguiar’s forum en warempel het wonder geschiedde. Nu al een aardig voorraadje Meguiar’s opgebouwd. Onder nadere het 5 stappenplan toegepast en na de vakantieperiode in Frankrijk nogmaals omdat de auto daar onder bomen had gestaan. Verder elke week wassen. De laatste keer NXT Techwax getopt met M26. Dit laatste echter veel te dik opgebracht. Na een half uur curen leek het wel kaarsvet. Anderhalf uur bezig geweest om het van de auto af te krijgen. Kan dus nog wel het één en ander leren.
Na negen jaar zitten er helaas wel wat krasjes in de lak van de Omega en deze krijg ik er met Scratch X niet uit. Heb daarom bij Tim een DAP 500 besteld. Als hiervoor een clinic komt dan ben ik zeker van de partij.

Tim, is hierover al wat bekend?

Groet, Walter
 
Hey Walter,

Welkom op het forum kerel! Als je informatie nodig hebt m.b.t. het detailen ben je hier op het goede adres. Vragen staat hier vrij. Veel poetsplezier toegewenst! :)
 
Welkom op het forum Walter

Ben geen groot fan van Opel maar dit is 1 v/d weinige die ik wel mooi vind :cool:
Veel plezier met je nieuwe hobby/verslaving :D (als het nog niet een verslaving is dan komt dit vanzelf ;) )
 
Omegauser zei:
...Heb daarom bij Tim een DAP 500 besteld. Als hiervoor een clinic komt dan ben ik zeker van de partij.

Tim, is hierover al wat bekend?

Groet, Walter


Anders ga je 8 maart toch lekker met ons mee naar Tim ? ;)

Nette Omega hoor, en een met af fabriek Xenon :grinning:
De MV6 is wel de dikste Omega die je kunt rijden hoor, heerlijk blok.

Gr. Arjan
 
Juffer1 zei:
Anders ga je 8 maart toch lekker met ons mee naar Tim ? ;)

Nette Omega hoor, en een met af fabriek Xenon :grinning:
De MV6 is wel de dikste Omega die je kunt rijden hoor, heerlijk blok.

Gr. Arjan


Hmm, wel benieuwd naar die 8 maart (poetsclinic?)

De MV6 bevalt mij inderdaad erg goed en ik heb daarom steeds de neiging om extra kilometers te rijden. Over een tijdje moet hij er meer dan perfect bij staan. Daarvoor moet ik de motorkap laten spuiten (steenslag) en een kleine beschadiging in de achterbumper laten repareren (bij elkaar toch ook weer 500 euro).

Groet,