• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Omvormer 220 V -> 110 V voor de Brinkmann

Xizer

Detailing chief
22 mei 2008
1.596
85
Ik ben op zoek naar een omvormer om mijn Brinkmannetje op te laden. Nu lees ik op de CC site het volgende;

Wordt standaard geleverd met een 120-volt AC oplader; een 110 naar 220 volt-adapter wordt door ons bijgeleverd voor Europa

Staat het trouwens niet verkeerd om op de website? Is er bij CC al iets meer bekend of deze omvormer op korte termijn door jullie leverbaar gaat zijn? Zo nee kan iemand mij misschien vertellen welke omvormer ik nodig heb want ik heb gezien dat er nogal wat verschillende omvormers zijn in de catagorie 220 V -> 110 V.

Het is gewoon een losse adapter :) Gewoon een 220 volt voedinkje voor de Brinkman :) Zet het in je opmerkingen bij de volgende bestelling en we sturen hem gratis mee!

@ Tim

Wat kost dat los.. mocht ik die willen nabestellen bij jullie? (heb al een brinkman gekocht maar zonder eu lader)

Dat is mooi werk, moet binnenkort nog onder de grond hier in huis en dan kan ik wel wat licht gebruiken :lol
Was net van plan op internet op zoek te gaan naar de goeie omvormen.
Binnenkort maar weer eens een bestellinkje plaatsen :-d
Alsof er nog niks op het verlanglijstje stond.

in mijn nieuwe bestelling zit ook de brinkmann. Moet ik dan even bij opmerkingen het vermelden van de adapter of wordt hij er standaard bij gedaan Tim?

Tim zei:
Los heb ik ze niet zo snel te koop , maar ik doe hem er gewoon bij voor je de volgende keer.
Thx Tim! Ik geef het wel even aan bij m'n lopende order.