• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Onderhoud zonder polijsten

Mijn eerste combinatie was ook Srp met 845. Zeer goed bevallen, met lang plezier van het werk (+/-4,5mnd). Het resultaat kan jehier vinden. Dit is het resultaat van 1 laag srp en 1 laag 845. Ik adviseer een 2e laag 845, je krijgt een nog gladdere lak en diepere glans. Voordeel van 845 is, het kan ook gebruikt worden op verlichting, velgen en uitlaat.

Als je heel graag een Poorboys product wilt, schaf dan Natural Look en Spray and Wipe aan. Je vraagt je af hoe je ooit zonder gekund hebt. En spray and wipe kan je 1:1 verdunnen voor het kleien. Werkt ook super als drooghulp en quick detailer.
 
Precies, ik zou dan dele lijst maken:

Monello Wash & Clay set
Autoglym - Super Resin Polish
Collinite Wax #845
1x Monello - Easy Detailing Polishing Hand Pad - White (voor de SRP)
2x Monello Finishing Hand Pad

Dan heb je echt een super pakket, breed inzetbaar (auto, motor, fiets, vele lak/plastic enz.enz) en erg fraai resultaat!

Centjes over? Dan zou ik de tip van The Gent ter harte nemen: PB Natural Look en een fles Spray&Wipe
Met de natural look worden zwarte kunstoffen en banden erg fraai. Spray & wipe is heeel breed inzetbaar.
Als glasreiniger, als Quick Detailer, voor in de badkamer....lees de reviews maar eens https://www.Carclean.com/product/Poorboys_World/Spray_and_Wipe_473ml_PB_SW16_100902

Oja, en prima microvezel doeken/sponsen voor dagelijkse klusjes, opbrengen van de Natural Look op banden, afnemen van SRP.....kun je ook erg voordelig bij de action kopen ;-)

Just my 2 cents ;)