• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Onze Renault Scenic uit 2000

Marijn

Detailing addict
28 jul 2010
760
62
Utrecht
Hey Allemaal,

Zojuist even kort(3 uurtjes) wat producten uitgeprobeerd, was eindelijk een plaats na genoeg voor de deur, in ieder geval lang genoeg om er met de tuinslang te komen.

Ik heb hem gewassen met Shampoo, dodo juice(weet niet precies.
Daarna wilde ik hem kleien en met ultimate compound behandelen, maar dacht dat ik het nooit zou redden, en daar heb ik ook wel gelijk in denk ik.:-/

Dus na het wassen met Poorboys sealer ofzo, in de was gezet. Ik stond in ieder geval erg te kijken van het resultaat, die zooi die ik voorheen gebruikte ligt in de vuilnisbak, van nu af aan alleen kwaliteit,^^

Heb ook even de banden en de velgen gedaan. Maar de reacties van voorbijgangers was nu al leuk, even een paar:
- Zo die blinkt mooi!
- Papa, kijk dan, die is mooi schoon$$) . Vader: Ja]-0
- Zo het ziet er schitterend uit.
- en veel lachende mensen.

Dus ik vond het erg leuk, alleen zo nog even de binnekant uitzuigen en dan ben ik klaar. Morgen op vakantie, maar de auto is in ieder geval schoon:-b

Hier maar 2 foto's, In vergelijking met jullie is het noobwerk denk ik, maar ik ben toch wel een beetje trots.
Totale auto:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-8PAJYOJF.jpg
Kleine spiegeling:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-PNVWMY8H.jpg

Als ik de foto's niet als link doe, zijn ze veel te groot, sorry:schaam

Groetjes,

Marijn

Korte reactie, want vinger in verband.
Ga lekker op vakantie, wordt ie toch weer vies.
Daarna eens goed verwennen, weet de buurt niet wat ze zien.

Hans

RedCat zei:
Korte reactie, want vinger in verband.
Ga lekker op vakantie, wordt ie toch weer vies.
Daarna eens goed verwennen, weet de buurt niet wat ze zien.

Hans

Zal meevallen hoe vies die wordt, aangezien we alleen naar vliegveld moeten:lol

Wat heb je gedaan met je vinger dan? beterschap;)

sign0173.webp
Ziet er goed uit, toppie!

tot zover een mooi resultaat.

na je vakantie ipv 3uur een hele dag inplannen en je weet niet wat je ziet:-b

Glimt weer goed hoor ! !

Tipje van Flipje: geen idee hoe handig je bent met bewerken van foto's, maar vind eeuwig zonde om te zien hoe je de kentekenplaat hebt bewerkt :(
Trek een balkje met willekeurige kleur ipv heen/weer, doet zo'n afbreuk op de rest want je wordt er naar toe gezogen ( tenminste ik wel ( kan een afwijking zijn ))

Geel.webp
GroteFoto-8PAJYOJF.webp

Even snel iets gedaan om enigszins verschil aan te tonen

mk-us zei:
Glimt weer goed hoor ! !

Tipje van Flipje: geen idee hoe handig je bent met bewerken van foto's, maar vind eeuwig zonde om te zien hoe je de kentekenplaat hebt bewerkt :(
Trek een balkje met willekeurige kleur ipv heen/weer, doet zo'n afbreuk op de rest want je wordt er naar toe gezogen ( tenminste ik wel ( kan een afwijking zijn ))

Even snel iets gedaan om enigszins verschil aan te tonen

Ben echt totaal niet handig in die dingen, maar is idd een verschil:-)^

Voor de volgende keer zou ik het veranderen, ben namelijk nu op vakantie;-)

Ben in Castelldefels, onder Barcelona, wat je hier ziet is echt niet normaal, geen auto gezien zonder deuken of dikke krassen. Die mensen hier denken echt dat het botsauto´s zijn.

En mensen, bedankt voor de reacties:cool

Gr. Marijn