Hallo allen,
Mijn naam is Daniël en ik ben een trotse eigenaar van een mazda 6 uit 2008.
Voorheen zette ik de auto altijd in de was na een schoonmaakbeurt in de wasstraat. Nu na lezen op dit forum bij mij ook beter bekent als de krasstraat.
Na onlangs heb ik bij carclean van poorboys de volgende producten besteld:
Poorboys pina colada luchtverfrisser
Poorboys natural look dressing
Poorboys superslick and suds ( iig de winter shampoo)
Poorboys liquide blue nattys wax
Sinds mijn nieuwe mazda was ik de auto zelf. Vandaag issie weer gewassen. Enige nadeel dat je dus alle imperfecties ziet
Maar ik zit er aan te denken om binnenkort de dap 900v3 powerpack te bestellen.
Ik heb al het 5 stappenplan gelezen en wil dit dus binnenkort gaan uitvoeren. Echter had ik nog een vraag aan de experts hier. In hoeverre is een ontvetter echt perse nodig na de polish? Want alleen de set is al redelijk aan de top van mijn budget.
Hieronder een foto van mijn mazda:
Groetjes Daniël
Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk
Mijn naam is Daniël en ik ben een trotse eigenaar van een mazda 6 uit 2008.
Voorheen zette ik de auto altijd in de was na een schoonmaakbeurt in de wasstraat. Nu na lezen op dit forum bij mij ook beter bekent als de krasstraat.
Na onlangs heb ik bij carclean van poorboys de volgende producten besteld:
Poorboys pina colada luchtverfrisser
Poorboys natural look dressing
Poorboys superslick and suds ( iig de winter shampoo)
Poorboys liquide blue nattys wax
Sinds mijn nieuwe mazda was ik de auto zelf. Vandaag issie weer gewassen. Enige nadeel dat je dus alle imperfecties ziet
Maar ik zit er aan te denken om binnenkort de dap 900v3 powerpack te bestellen.
Ik heb al het 5 stappenplan gelezen en wil dit dus binnenkort gaan uitvoeren. Echter had ik nog een vraag aan de experts hier. In hoeverre is een ontvetter echt perse nodig na de polish? Want alleen de set is al redelijk aan de top van mijn budget.
Hieronder een foto van mijn mazda:
Groetjes Daniël
Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk