• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook even voorstellen: Daniël

Ik hoop het, ik kan niet wachten! Alleen helaas dit weekend weinig tijd.

Waar gebruiken jullie allemaal apc voor??

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk

De naam zegt het al een beetje ALL Purpose Cleaner.

Als reiniger voor bandrand, dashboard, motorruimte, benzinedopruimte, randen bij kofferbakdeksel, binnenzijde wielkastruimte, voetpedalen, stoelbekleding, vloermatten.

Kan ongeveer op ALLES.

Ik begin op de auto altijd met verdunde apc en een detailkwastje om alle randen, raamlijsten, rubbers en kieren schoon te maken. Wanneer ik dan daarna ga schuimen en afspuiten met hogedruk reiniger, wordt alles lekker schoon.

Dank jullie allen. Nu heb een idee waar ik het allemaal voor kan gebruiken.

Mijn set is binnen!! Binnenkort gaan proberen te dappen.

d4bc606a824da3329e545622da74e2c6.webp

• Leuk
Reacties: Istnogferarie
Ik zal het proberen te onthouden haha. Kijken of ik een mini raportage kan maken van mijn eerste keer polijsten. Alleen zal dit niet van de hele auto zijn want dat lukt mij niet in 1 dag.

Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinsten. Ik hoop voor jou dat je snel aan de slag kunt.
Foto's zijn inderdaad leuk om te zien. Voor jou en voor ons. En wellicht kunnen de meer ervaren leden aan de hand daarvan nog tips geven.

• Leuk
Reacties: DeeKay
Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinsten. Ik hoop voor jou dat je snel aan de slag kunt.
Foto's zijn inderdaad leuk om te zien. Voor jou en voor ons. En wellicht kunnen de meer ervaren leden aan de hand daarvan nog tips geven.
Dat zou erg fijn zijn, dat is ook de eerste reden om te documenteren. Ook leuk om te zien, maar voor een beginner zoals ik metname een leermoment