• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook even voorstellen, Sandy met een Alfa mito en een Fiat sedici

Greenlander

Detailing rookie
13 sep 2026
2
15
52
Ommen
Goedemorgen allemaal.
Na de laatste jaren weinig aan detailen te hebben gedaan heb ik de draad weer opgepakt. Thuis had ik nooit ruimte omdat we openbaar moesten parkeren en was ik vaak aangewezen op de loods van mijn oude werkgever. Hier had ik dan wel de beschikking over een rotary en een da machine wat 1 x per jaar een goede poetsbeurt makkelijk maakte.
Tussen door en na wisseling van werkgever had ik die mogelijkheid niet meer en bleef het beperkt tot wassen bij familie en dan thuis naast het huis kleien. Een rondje polijsten met srp en in de was zetten. Nu ik verhuisd ben en een eigen oprit heb en door mijn zoon opnieuw ben aangestoken met het alfa virus heb ik een paar weken terug maar zelf weer wat spullen besteld bij Carclean. Het enigste wat ik nog had was een restje srp en een oude pot was van meguiars en wat restjes dressing en bandendressing. Het meeste is zo de kliko ingegaan.
Ik ben flink losgegaan en heb gelijk maar een dap van monello besteld met diverse pads en polijstmiddelen.
Interieur reiniger, dressings, wax en diverse doeken emmers etc. Genoeg om iig de auto van mijn vrouw en zoon een goede makeover te geven.
De meeste spullen heb ik naar aanleiding van revieuws hier aangeschaft dus iedereen alvast bedankt voor de ervaringen en revieuws die hier gepost zijn!