• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook even voorstellen

Stevestance

Detailing rookie
10 nov 2014
4
0
Hallo allemaal,

Hierbij stel ik mezelf even voor. Mijn naam is Stephan en ben nu ruim 6 jaar actief met detailen. Het begon allemaal met het handmatige stappenplan van Meguiars op een uni rode Mercedes C180. Ik was zo enthousiast over de resultaten dat ik besloot meer producten te bestellen. Ik heb een Meguiars G220 aangeschaft met de nodige accessoires. Vervolgens is de collectie met spullen verder uitgebreid. Sindsdien poets ik geregeld auto's van kennissen en vrienden. En uiteraard ook die van mezelf!;-)

Na 5 jaar trouwe dienst ben ik onlangs opzoek gegaan naar een waardige opvolger van de G220. Na wat uitzoekwerk en contact met Carclean is het een Rupes Bigfoot LHR15 geworden.

Hierbij een plaatje van mijn auto.
IMG_2179_zps13408906.webp

De G220 voordat ie aan het werk mocht.
IMG_2220_zpsaa9bf39e.webp

De nieuwe aanwinst.:-D
IMG_3187_zps41ec2329.webp

Actie!
IMG_3495_zps7134f0b4.webp

De Rupes bevalt erg goed. Stabieler dan de G220 en werkt merkbaar sneller. Ook de compounds + schijven werken goed.

Ik zal snel even foto's plaatsen van de gehele collectie. Ook zal ik zo nu en dan wat foto's plaatsen van gepoetste auto's.

Gr. Stephan

Dankje! Is helaas niet mijn detailruimte. Was een klusje op locatie.
Zelf heb ik alleen een overkapping. Gaat overigens ook prima.