• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook even voorstellen

Fvdb

Detailing rookie
14 feb 2016
5
15
38
Zwolle
Hallo allemaal,

Nadat ik mij had aangemeld bij het autodetailing forum ook hier maar aangemeld.
29 jaar en woonachtig in Zwolle.
Ben in het bezit van een blauwe MG TF. Deze had/heeft na een jaar stilstaan behoorlijk wat aandacht nodig.
Hierdoor ben ik mij wat gaan verdiepen in het correct verzorgen van je auto en zodoende kwam ik via CC ook hier terecht.

Net de tweede bestelling naar CC eruit gedaan om het assortiment wat completer te krijgen.
Voorlopig nog even handmatig te werk, en als het detailen wat bevalt dan kan er een misschien nog wel een DAP vanaf......

Uiteraard niet volledig zonder een plaatje....

IMG_3646_zpscmqw51yv.webp

Welkom op het forum, en die auto kan zeker wel wat tlc gebruikten, wel een leuk model om te zien trouwens;) Succes met het opknappen:)

Welkom!
Bij deze wagen kun je beginnen met 'Stap #0: Blaas de auto af met een bladblazer' ;) Prachtige blauwe kleur, laat haar weer glanzen!

• Leuk
Reacties: Kees-sw
Het zag er inderdaad niet best uit na 1 jaar onder een kastanje en eikenboom, er zat gewoon compost onder de "motorkap"
Na een paar keer wassen is hij weer mooi van ver maar verre van mooi....

Welkom op het forum Zwollenaar!
Die MG kan wel "een poets-lapje" gebruiken, ja.....
Maar is zeker eer aan te behalen!
Welke spulletjes heb je nu in bezit na 2 bestellingen?
Dit was de 2e bestelling:
IMG_3817_zpsxfjqowtw.webp

Verder heb ik de MF madness washmit, DJ btbm shampoo, diverse doeken, AG srp, DJ clearly menthol glas spul en purple haze pro wax.
Eerst maar eens de auto goed schoon krijgen en handmatig een RDS links en rechts er uit proberen te krijgen.
Nog 1tje dan van laatst in de sneeuw (zie je lekker niet hoe slecht de lak is)
EPHJ5807_zpsobsfn6ro.webp

Ziet er naar uit dat die auto zeer blij met jou gaat zijn.
En wij dan natuurlijk weer met jou.
Gefeliciteerd met je aanwinsten.

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk