Hallo allemaal,
Ik ben Rémon van Balen getrouwd met een schat van een vrouw,
En vader van 2 schatten van kinderen een meisje en een jongen.
Al een tijdje bezig met het poetsen en schrobben en vind het erg leuk om te doen.
Momenteel doe ik veel met Meguairs maar een goede vriend van mijn had gezegd
Om eens poorboys te gaan gebruiken,nooit mee gewerkt maar het schijnt ook een heerlijk en goed product te zijn om mee te werken.
In juni verwacht ik een nieuwe bolide namelijk een Ford Fiesta st line magnetic
Dus een goede reden om met een ander product te gaan werken
Ik heb me al iets ingelezen om dalijk de Ford eens goed onder handen te gaan nemen.
Ik zat zelf te denken aan
1(wassen)
2(kleien)
3(polish om die vieze waxoil te verwijderen( ik weet alleen niet welke zit te twijfelen aan poorboys polish blue met carnauba of de andere variant zonder.
4(poorboys Ex Sealant ook met of zonder Carnauba weet ik niet zeker)
5(Daarna aftoppen met een wax Natt's Liquid Blue of de rode variant)
Het is een nieuwe auto dus echt reinigen lijkt me niet nodig en swirls zullen er ook nog niet zijn.
Het is de bedoeling om een mooie wetlook te creëren met een aardige standtijd.
Het gaat om deze kleur,een leuke kleur om aan de slag mee te gaan lijkt me
Ik weet het een hoop vragen en ik heb natuurlijk al het één en ander uitgezocht maar misschien hebben jullie nog iets toe te voegen graag hoor ik het van jullie.
En als het allemaal gebeurd en gedaan is krijgen jullie natuurlijk de voor en na foto's te zien
Gr Remon.
Het gaat om deze kleur
Bekijk bijlage 92288
Ik ben Rémon van Balen getrouwd met een schat van een vrouw,
En vader van 2 schatten van kinderen een meisje en een jongen.
Al een tijdje bezig met het poetsen en schrobben en vind het erg leuk om te doen.
Momenteel doe ik veel met Meguairs maar een goede vriend van mijn had gezegd
Om eens poorboys te gaan gebruiken,nooit mee gewerkt maar het schijnt ook een heerlijk en goed product te zijn om mee te werken.
In juni verwacht ik een nieuwe bolide namelijk een Ford Fiesta st line magnetic
Dus een goede reden om met een ander product te gaan werken
Ik heb me al iets ingelezen om dalijk de Ford eens goed onder handen te gaan nemen.
Ik zat zelf te denken aan
1(wassen)
2(kleien)
3(polish om die vieze waxoil te verwijderen( ik weet alleen niet welke zit te twijfelen aan poorboys polish blue met carnauba of de andere variant zonder.
4(poorboys Ex Sealant ook met of zonder Carnauba weet ik niet zeker)
5(Daarna aftoppen met een wax Natt's Liquid Blue of de rode variant)
Het is een nieuwe auto dus echt reinigen lijkt me niet nodig en swirls zullen er ook nog niet zijn.
Het is de bedoeling om een mooie wetlook te creëren met een aardige standtijd.
Het gaat om deze kleur,een leuke kleur om aan de slag mee te gaan lijkt me
Ik weet het een hoop vragen en ik heb natuurlijk al het één en ander uitgezocht maar misschien hebben jullie nog iets toe te voegen graag hoor ik het van jullie.
En als het allemaal gebeurd en gedaan is krijgen jullie natuurlijk de voor en na foto's te zien
Gr Remon.
Het gaat om deze kleur
Bekijk bijlage 92288