• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tussendoor even voorstellen

Jane

Detailing rookie
24 aug 2023
12
15
Tilburg
Hey allemaal,

Ik heb zojuist de forum app op m'n telefoon gezet want denk dat ik hier wel hulp kan vinden als ik het nodig ga hebben.
Mijn naam is Jane en ik ben sinds kort druk bezig met het gaan detailen van auto's.
Ik heb ook al het een en ander aangeschaft en ben hier op het forum aan het kijken en meelezen naar tips en handige producten die ik kan gaan gebruiken.
Vind het super om met auto's bezig te zijn en wil hier dan ook meer over weten zodat ik weet wat ik doe en zie dat het eindresultaat is zoals ik het voor ogen heb.
In het dagelijks leven ben ik buschauffeuse en ook dat bevalt goed. Alleen wil ik nu een stapje verder gaan en eens zien hoever ik het hiermee kan schoppen (niet tegen de auto's trouwens, das zonde '-) )

Hopelijk ga ik veel aan jullie hulp hebben.

Groetjes

Jane
 
Welkom op het forum, Jane!

Wat hebbie al in huis gehaald? ;)
Dankje
Ik heb ondertussen wat spullen besteld van Rush. Heb daar ook de droogdoek besteld en dit werkt echt super. Neemt genoeg water op zodat de auto compleet droog is. En zonder strepen, ook wel erg fijn en daardoor een mooi resultaat.
Meguiars heb ik ook een aantal producten van en dit vind ik ook wel een fijn product om mee te werken.
Verder nog een beetje zoeken en uitproberen wat ik echt fijn vind om mee te gaan detailen dus als er nog tips zijn, zo uit de losse pols.. hoor ik het graag. En anders lees ik wel door het forum heen
 
Welkom op het forum Jane, wat voor auto rijd je in het dagelijks leven? Denk niet dat je de 'werkbus' mee naar huis mag nemen? Haha :p
 
  • Leuk
Reactions: Jane