• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook even voorstellen

Sjon

Detailing trainee
31 mrt 2018
20
35
Utrecht
Hallo allemaal,

Ik ben Sjon, 30 jaar oud en woonachtig in de regio Utrecht. Heb nu sinds 4 maanden een nieuwe witte golf 7.

Ik ben helemaal nieuw in het poetswereldje behalve dat ik na het wassen mijn vorige auto,s in de wax zette.

Ik denk hier op het forum veel te leren en sta ook open voor tips! Ik ben zelf niet in het bezit van een poetsmachine of iets dergelijks. Ben ook niet van plan om er binnenkort een te kopen, maar wie weet!

Ik wil zoiezo me auto bijhouden, het is een nieuwe auto. Hoe kan ik dat het beste doen?

Groeten Sjon
 

Bijlagen

  • 5EC8A291-E34F-41E6-AB9E-35C08388CE22.jpeg
    5EC8A291-E34F-41E6-AB9E-35C08388CE22.jpeg
    185,1 KB · Weergaven: 99
Hey Sjon, welkom op het forum! :D

Je kan beginnen door de sticky's op het forum eens door te koekeloeren, zoals de Handleidingen en Stappenplannen. Ook de zoekfunctie kan je een hoop opleveren. ;)
 
Heftige auto.
Zorg liefde en aandacht van jezelf, even via de zoekfunctie de stappen plannen bekijken, jou plan uitstippelen en dan vul je het aan met de ervaring van hier.

Gaat je zeker bevallen en je lakwerk ten goede komen!
 
Bedankt voor de reacties! Ik heb hem van de week met de 2 emmer methode gewassen met dodo juice sour power, en daarna heb ik de Q2m wetcoat gebruikt. Is dit ook de bedoeling? Of zou ik hem eerst moeten kleien en polijsten?

Gr