• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook even voorstellen

Berkant

Detailing addict
9 mei 2010
776
62
Hallo poetsers ;-p ehm bedoel detailers :-)^

Ik ben al enige tijd flink aan het lezen op het forum wat is er veel nuttige informatie te vinden alleen om alles te lezen 8-())

Wel ben ik er al achtergekomen dat ik altijd mijn lak heb verprutst op de manier zoals ik het heb behandeld :schaam

Ik hoop mede door dit forum en hulp van de ervaren mensen mijn auto's voortaan in betere konditie rond te laten rijden.

Wie ben ik :
Berkant getrouwd met mijn lieve vrouw en vader van 2 dochters van 5jaar en 4maand:love
Ben van het bouwjaar 1978 en heb vanaf mijn eerste auto dat is 7 auto's terug alleen maar Volvo gereden, op dit moment een S60 edition in bezit :jippie
Woon in het prachtige en rustige Salland.

Ehm verder nog informatie ... geen idee heb je nog vragen, dan hoor ik ze graag en zal ze zo goed mogelijk beantwoorden.

Zie ook mijn hulp vraag topic https://forum.Carclean.com/threads/superieure-wet-look.49/25

mvgr Berkant

Hai Berkant,

Je hebt de weg hiernaartoe dus ook weten te vinden. Nadat je op je achterklep en motorkap hebt gezien wat er mogelijk is, ben je natuurlijk helemaal enthousiast geworden. Je lak zag er trouwens niet slecht uit hoor. Weinig grote krassen en swirls waren er wel maar niet in overvloed. Maar..... het kan altijd beter. Veel leesplezier en we zien de foto's van de glimmende S wel verschijnen.

Groeten, Marike

Dank u heren ben ook zeer content met mijn waggel en wil him ook zou houden vandaar mijn aanmelding op dit forum.

Welkom Berkant, leuk je hier ook tegen te komen. Dat kon ook niet lang meer uitblijven. :lol

Die S60 van je is een plaatje en nu gaat hij er nog beter uitzien sinds je het detailvirus hebt opgelopen. ;)

Ik zal jou en de S60 wel irl zien op de BBQ meet. Kan ik je ride weer eens bewonderen.,^^

Veel plezier op dit forum en met het detailen.

@Arie, thanks nu nog zien beide forums bij te houden:lol

@BMW4Life thnaks voor het verwelkomen

@RedCat dat lezen gaat helemaal goedkomen heb al diverse keren met vierkante ogen naar bed gegaan:lol