• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

%@^$%%^@ ook gekeyed :(

Je zou ze.....:|~*

Ik heb ook van deze collega die op de parking van het werk tussen de auto's doorlopen (te lui om 5 meter om te lopen)..
Diverse krasjes als gevolg....:0

Maar zo op de foto's bij jou te zien is het weer netjes opgelost.

Dachs
 
Ja, ik kan er mee leven nu.
Het deukje is voor 99,5% weggewerkt (de andere 0,5% zie je enkel als je het weet en er echt kritisch gaat op kijken).
 
mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat het ONGEVEER kost om zo een deukje (parkeer / deur deukjes) te laten herstellen?
de megane van me broertje heeft er 2, zijn iets minder als die van de foto hierboven, maar wel aanwezig
 
Er is niks brutaals aan om dit te vragen. ;)
Ik heb voor dit deukje €50 betaald. Er was ook nog een klein fabrieksfoutje, nl. een klein streepje van binnen- naar buitenuit geduwd, in dezelfde deur en dit heeft men ook mee weggewerkt.
Ik vermoed dat de prijs ook wat van de goodwill van de persoon die het werk uitvoert zal afhangen en natuurlijk de hoeveelheid en grootte van de deukjes.

O ja, en het is best kunstig om te zien hoe men, in dit geval, via een klein gaatje onderaan in de deur met pennen tot aan het deukje gaat om het dan van binnenuit te bewerken. Ik had verwacht dat men de binnenbekleding zou moeten losmaken maar nope.
Zoals je kan zien op de foto zat het deukje op de rand onderaan de deur.
Voor deukjes hogerop in de deur gaat men langs de venster met lange pennen tot bij de plaats.
 
Het gaat lekker... Mijn vorige baas was vorige week weer even bij ons op de zaak; Tom, kun je ff naar mijn auto kijken, ik heb een krasje.

Kom ik bij de auto aan; de hele rechter zijkant inclusief voorbumper en achterklep gekeyed... Dwars door de lak heen, niks aan te doen. Touareg van 1,5 jaar oud. Hele zijkant moet dus gespoten worden:-" Als je zo iemand die dit doet toch in je vingers krijgt :klap :|~*
 
@w3n,

dankje! ik ga ook even opzoek naar iemand die dit doet hier in de buurt!

het zijn er 2, kleiner als die ene die jij had, dus kan ik ongeveer rekening houden met de kosten (had wel verwacht dat zoiets VEEEEL duurder was)

voor rond de 100 euro, kan je toch niet met de ergenis lopen..

@tom.
dat is beroerd voor hem...
er zijn hier mensen die het aandurfen om zown kras te vullen / wetsanden..
ik heb 1 klein dingetje op mijn motorkap ge-sand, en heb nog een kras op mijn zijkant (ook ge-keyed)
ik durf het voorlopig even niet aan om nog een keer een schuurpapiertje op me lak te zetten
 
aron147 zei:
@w3n,

dankje! ik ga ook even opzoek naar iemand die dit doet hier in de buurt!

het zijn er 2, kleiner als die ene die jij had, dus kan ik ongeveer rekening houden met de kosten (had wel verwacht dat zoiets VEEEEL duurder was)

voor rond de 100 euro, kan je toch niet met de ergenis lopen..

Graag gedaan! ;)

€100 voor 2 deukjes lijkt me al veel maar zoals ik reeds eerder zei, het zal ook een beetje van de goodwill van de persoon in kwestie afhangen.
Ik ben er zeker van dat je er geen spijt zal hebben.

Succes. ;)
 
@ aron147

Die kras loopt echt vanaf de nummerplaat van de voorbumper over het rechtervoorscherm, rechtervoor- en achterportier, achterscherm tot halverwege de achterklep. Ben bang dat dit een heel langdurig wetsandklusje gaat worden... Hij laat 'm waarschijnlijk spuiten (verzekeringswerk). Als het nou een kras over 1 of 2 plaatwerkdelen was geweest...
 
Typhoon zei:
909300ff.jpg


ab408220.jpg
Het is een aardig rechte lijn en niet diep. Volgens mij is iemand met een sleutel uitgesloten. Ik denk dat het een vast object is geweest........ want het zit op een constante hoogte. Wie weet iemand met metalen voorwerpen op zijn jas, die er langs is gelopen op een parkeerplaats?
 
En bedankt, weer zo'n.....:0 ...

Laatst zat er iemand op mijn motorkap, die ik vroeg of dat normaal was om op iemand z'n auto te zitten...
"maar ik beschadig toch niets" was de reactie...

Wat ze vergeten zijn inderdaad de ijzeren zaken aan de kleding zoals ritsen en op broeken de diverse ijzeren knopen etc.
Je zou ze :|~* ....

Nouw, sterkte met het wegwerken van de kras....
 
dachshound zei:
En bedankt, weer zo'n.....:0 ...

Laatst zat er iemand op mijn motorkap, die ik vroeg of dat normaal was om op iemand z'n auto te zitten...
"maar ik beschadig toch niets" was de reactie...

Wat ze vergeten zijn inderdaad de ijzeren zaken aan de kleding zoals ritsen en op broeken de diverse ijzeren knopen etc.
Je zou ze :|~* ....

Je zou ze?

Als ik iemand op mijn auto zie zitten, is het voor die persoon een tijdje lastig nadenken, ben ik bang...
 
Heb het ook ooit meegemaakt dat ik vanuit het raam naar buiten keek en iemand tegen mijn auto zag staan leunen. Ik dacht toen meteen ook aan de ijzeren drukknoopjes aan de achterzakken bij een jeans.
Ik heb toen met mijn afstandsbediening de 4 richtingaanwijzers laten gaan. Die kerel schrok ff en begon nogal rond zich te kijken.
 
Ook ooit zo'n gevalletje gehad. Met mijn 6 weken oude Peugeot 307SW. Auto gewoon netje op de oprit geparkeerd, maar 's morgens voor het instappen werd ik niet vrolijk. Elk gespoten onderdeel van de Peug was bewerkt met een schroevendraaier o.i.d.
Spiegelkappen, dak, bumpers, deuren en schermen. Noem maar op.
Was ten in heel veel in staat....maar verstandig gebleven en de verzekering gebeld. Schade bedrijf opgezocht.

Schade was bijna 6000 euro. Gelukkig geen eigen risico omdat ik aangefite had gedaan.

Als ik ooit zo iemand betrap, bij wie zijn auto ook. Bewerk ik hem met een schroevendraaier]-0
Zo ben ik nooit, maar auto MOET willig vernielen/beschadigen......bah.

De meeste krasjes krijg inderdaad wel weg met een DAP en de nodige spullen, maar de krassen in de paug ging echt niet lukken.
Tot op het metaal en kunstof.