• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook ik ben nieuw on-topic

redhairyjenny

Detailing addict
4 jul 2013
4
60
Hey allemaal ,

Mijn naam is Jennifer.
Ik ben al 5 jaar de troste eigenaar van een renault clio uit 2002.:love
Inmiddels staat er 280dkm op de teller , maar ziet het dametje er nog uit als nieuw.
Ik heb al last van het poetsvirus sinds ik klein ben en mijn opa en vader altijd hielp met het schoonmaken van zijn scooters en taxi's.

Sinds een jaartje ben ik me gaan verdiepen in het poetsen en kan ik dan ook nog veel leren.

groetjes Jennifer

Hahaha...:lol

Jennifer denkt gelijk wat is dat voor aso-forum ;)

Van harte welkom trouwens en veel plezier, goed volk hoor hier verder en je Clio ziet er netjes uit voor de km's!
Leuk dat je zo begonnen bent toch! (Hielp zelf altijd als mijn vader onderhoud ging doen aan de auto langgg geleden)

Welkom hier Jennifer. De binnenkant, net zo netjes onderhouden als de buitenkant?

Als je nog veel wil leren/zien, misschien over een paar weken naar de Summer Detail Day, kost je tijd en de reis naar Carclean, maar wel veel te zien en te leren.

Hey Cordoba ,
De binnenkant is net zo netjes als de buitenkant.
De bekleding begint alleen een beetje oud hoewel dat niet zo vreemd is natuurlijk.
En ik kom ook zeker naar de summer detail day !!! ;)