• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook maar aanmelden hier tussen de poetsfanaten

Mening..

1.Goed

2.Goed

3.Goed ,als deze op is zou de Prof.Polish inderdaad een goede vervanger zijn
-->Groene of Witte pad inderdaad ,stand mag ook wat hoger zijn. (4-5)

4.Megs Step 2 is eigenlijk een Glaze ,maar Polish genoemd en is hetzelfde als de M7.
-->Black Hole is ook een Glaze ,maar met fillers en lichte cleaners ,lijkt me ideaal voor jouw wagen. De zwarte pad is ook goed. De stand van de machine 2-3.

5.Megs Step 3 stelt eerlijk gezegd niet veel voor ,houd niet geweldig lang stand ,goed als je om de 2 weken waxt. De pad en stand zijn ok.

Ik wil je niet op kosten jagen ,maar als je volgende keer besteld ,zou ik toch ook voor een andere wax gaan.(Collinite ,Dodo ,Natty's ,..)
 
B.K. zei:
Mening..

1.Goed

2.Goed

3.Goed ,als deze op is zou de Prof.Polish inderdaad een goede vervanger zijn
-->Groene of Witte pad inderdaad ,stand mag ook wat hoger zijn. (4-5)

4.Megs Step 2 is eigenlijk een Glaze ,maar Polish genoemd en is hetzelfde als de M7.
-->Black Hole is ook een Glaze ,maar met fillers en lichte cleaners ,lijkt me ideaal voor jouw wagen. De zwarte pad is ook goed. De stand van de machine 2-3.

5.Megs Step 3 stelt eerlijk gezegd niet veel voor ,houd niet geweldig lang stand ,goed als je om de 2 weken waxt. De pad en stand zijn ok.

Ik wil je niet op kosten jagen ,maar als je volgende keer besteld ,zou ik toch ook voor een andere wax gaan.(Collinite ,Dodo ,Natty's ,..)

Bedankt voor de info !!!

ik heb inderdaad al gemerkt dat de step 3 niet veel voorsteld. Ik heb de collinite reeds in mijn winkelmandje zitten, enkel nog wachten tot deze binnen is. Geldt hier ook stand 1 of 2 met DAP en rode LC pad ?

mvg,
Peter