• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook maar even voorstellen (Busk)

busk

Detailing rookie
10 nov 2009
19
2
Hallo allemaal,

ik zit al een paardaagjes het forum flink door te lezen, net als het forum van autodetailing.nl.
en wat een berg aan informatie is hier beschikbaar :) GEWELDIG!!! alvast bedankt allemaal :)^
ik ben pas een paar maandjes serieus bezig met detailing, eigenlijk sinds ik m'n nieuwe auto heb, en
erg teleurgesteld was in de staat waarin hij afgeleverd was.

ik ben hard bezig mijn collectie uit te breiden, ik heb eindelijk een beetje de basis binnen aan
Meg, en Poorboys spullen om mijn eigen auto te detailen.
maar wat is er nou mooier dan van je hobby je "hobby beroep" te maken, ik ben sinds kort alle auto's
in de familie aan het onderhouden.

ik werk in de IT, (network designer) bij een grote tele toko.
ik zal binnekort wat meer over mijn (nog steeds uitbreidende) collectie posten.

Greets,

Martin

ps, alvast ff wat fototjes van me eigen auto.
ik zal foto's van andere auto's tijdens het detailen snel posten :)


23052009482.th.jpg

dsc0566cah.th.jpg

dsc0480hdr2.th.jpg

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
216_3520.jpg
 
*zet deur open om foto's te kijken*

welkom!!

veel plezier hier, en met je rc natuurlijk!

ik weet niet of je er van op de hoogte bent, maar momenteel loopt er groupbuy "hd foam lansen" als je in bezit bent van een hogedruk reiniger, zou ik zeker overwegen (zeker voor dit prijsje) om er ook eens over na te denken!!
 
aron147 zei:
*zet deur open om foto's te kijken*

welkom!!

veel plezier hier, en met je rc natuurlijk!

ik weet niet of je er van op de hoogte bent, maar momenteel loopt er groupbuy "hd foam lansen" als je in bezit bent van een hogedruk reiniger, zou ik zeker overwegen (zeker voor dit prijsje) om er ook eens over na te denken!!


Hey, ja dat plezier is en blijft er wel :grinning: ik mag er gelukkig erg veel in rijden :party:

tanx for the heads up voor de groupbuy, ik had het al gezien, maar ik ben al in het bezit van een hogedruk reidiger met foam lans. :party:
op naar de volgende groupbuy :rules
 
B.K. zei:
Welkom..! :ja

Knappe kleur voor de RC !


Bedankt, de kleur was uniek, exclusief voor de RC uitvoering, aangezien er maar 6 in Nederland op naam staan :grinning:
Toen besloten ze met de update van de 207 de RC te laten vallen en de kleur voor de ferline uitvoering vrij te geven ]-0
 
busk zei:
Dat is helaas niet mijn garage, hij staat bij mij hier buiten, dus 2x per week moet we gewassen worden :-b

Hoi Busk: Jij hebt dus echt een foamgun nodig !!! :ja :ja

Welkom hier op dit toffe forum. Gave bak ! Leonneke