• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook maar voorstellen: Jan.

dondorff

Detailing rookie
27 aug 2009
2
0
dag Mijn naam is Jan Dondorff.

Ook ik ben altijd met auto's bezig dagelijks vervoer is met een renault megane berline uit 1999 en de hobby auto is een MX 5 van 1992.

poetsen doe ik met poetsmiddelen die ik zelf samenstel, ik doe dit al jaren maar de buren zijn nog steeds wantrouwig over de middeltjes alhouwel ze het resultaat wel altijd prachtig vinden.

maar ook onderdelen die niet te koop zijn , zelf maken voor mijn MX 5 is een hobby (onder de motorkap verfraaien en zo)

Foto's volgen

Welkom Jan, we zitten allemaal op het puntje van de stoel, dus laat ons maar snel jouw auto's zien en nog leuker, je zelf gemaakte spulletjes.

Welkom. Je bent hier overigens niet de eerste die zelf aan het brouwen is geslagen. Er zijn hier al recepten te vinden van zelfgemaakte allesreiniger.
Het lijkt op een Croftybom, maar dan net even anders.