• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ook maar voorstellen

Stefan-C5

Detailing chief
7 jul 2010
90
78
apeldoorn
ik ben stefan , 37 jaar, woonachig in apeldoorn en sinds kort in het bezit van een volvo V70tdi van het bouwjaar 1997 in de kleur donkerblauw ,voorzien van de nodige swirls , krasjes ed :(
was al een tijdje aan het meelezen op dit forum , en ben van plan om binnenkort een dap500 aan te schaffen , maar wil wel weten wat ik hiervan kan verwachten ..... en aangezien ik nou niet echt bij carclean om de hoek woon ...... hoop ik eigenlijk dat er iemand uit de buurt van ,of in apeldoorn bereid is om een testspot te zetten met een dap500 (liefst icm ssr2.5 /ssr1 ivm het aanbiedingspakket)
wie o wie wil mij helpen om me een goede keuze te maken ??

Nog een Apeldoorner:cool Ook al heb ik me pas onlangs geregistreerd, toch van harte welkom. Zodra je iemand gevonden heb die een DAP wilt komen demonstreren, houd ik me van harte aanbevolen om deze demo bij te wonen. Ik ben namelijk ook van plan een machine aan te schaffen.

is wat mij betreft prima danny , nu alleen nog een forummer vinden die we zover kunnen krijgen om een testspot te zetten !!!
als ik er een gevonden heb laat ik het je ff weten via een pm. (ik weet dat havanna ( pa polish ) ook goede resultaten boekt , misschien wil hij ons uit de brand helpen :-b ) hoef echt niet mn hele auto als testspot hoor , gaat me echt om het resultaat wat er te behalen valt .

thnx @ll voor het warme welkom , en ben nog steeds zoekende naar iemand die mij kan overtuigen van de kwaliteiten van de dap!!!
liefst zo spoedig mogelijk (ben ongeduldig , ik weet het LOL)

Welkom

Ook een Volvo. Ik durf haast te wedden dat je met de SSR serie van PB onvoldoende resultaat behaalt. Volvo lak is keihard. Zelfs met Monello/Menzerna kreeg ik de swirls er pas na 4 hits uit.

Welkom en weer een Volvo driver erbij.

Wellicht heb je al iets vernomen van Danny :rules

Anders pm me maar eens voor een afspraakje:-)^