We waren aan het pm'en en het is eerder geworden als zondag, even praten even testen 1 achterdeur getracht te doen, er zaten wat lichte krasjes in, na het wassen en kleien begonnen met wit en mezzo dit gaf iets resultaat maar niet het beoogde, hierna oranje met mezzo gedaan en afgebouwd met wit en finale en de glaze op zwart, hierna dj wax.
Het was intussen al donker dus even het licht aangedaan in de garage waar de Volvo voor stond.
Toen we via de deur in het licht keken hebben we geleerd dat de lak van de V70 bij de harde lakken hoort, helaas was het te laat om de inizio te proberen en of de geele kompressor pad.
Ik hoop dat Stefan een beeld heeft kunnen krijgen hoe het in zijn werk gaat, het beoogde resulltaat was in een korte tijd helaas niet haalbaar:schaam
Ik had graag nog oranje en inizio willen proberen en anders geel kp en inizio.
De V70 is een hele lap staal hier zal Stefan met de juiste produkten een super resultaat behalen na de nodige uuuuren
Het was ook te donker om fotokes te maken 8o
Het was intussen al donker dus even het licht aangedaan in de garage waar de Volvo voor stond.
Toen we via de deur in het licht keken hebben we geleerd dat de lak van de V70 bij de harde lakken hoort, helaas was het te laat om de inizio te proberen en of de geele kompressor pad.
Ik hoop dat Stefan een beeld heeft kunnen krijgen hoe het in zijn werk gaat, het beoogde resulltaat was in een korte tijd helaas niet haalbaar:schaam
Ik had graag nog oranje en inizio willen proberen en anders geel kp en inizio.
De V70 is een hele lap staal hier zal Stefan met de juiste produkten een super resultaat behalen na de nodige uuuuren
Het was ook te donker om fotokes te maken 8o