• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook nieuw hier

Gewoon door veel te lezen op verschillende sites had ik de indruk dat Subaru meestal zachte lakken hadden?

Ja helaas moet ik dat bevestigen.Wat dat betreft is het echt een drama.Een vogelstront die d'r opgelegd wordt als de auto bijv. in de zon staat laat bijna onuitwisbare sporen na als die niet heel snel verwijdert wordt.
Ik moet me nog eens orienteren of een of andere coating nog iets kan betekenen.
 
Ja helaas moet ik dat bevestigen.Wat dat betreft is het echt een drama.Een vogelstront die d'r opgelegd wordt als de auto bijv. in de zon staat laat bijna onuitwisbare sporen na als die niet heel snel verwijdert wordt.
Ik moet me nog eens orienteren of een of andere coating nog iets kan betekenen.
Een coating zal denk ik sowieso een meerwaarde zijn? Het nadeel is inderdaad wat je zegt dat vogelpoep er snel inbrandt mss... een voordeel is dat de lak zich makkelijk laat corrigeren?