• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook roy heeft zijn weg gevonden naar dit forum :-b

ThaBird

Detailing rookie
21 feb 2009
1.124
0
Gegroet mede forum leden \o

Mag ik mij voorstellen mijn naam is Roy, en ben sinds november 2008 in het bezit van een Toyota Avensis Wagon 2.0 D-4D Bj 06-2004
Met een heerlijk diep zwart kleurtje :heart_eyes:

Ze heeft wel al redelijk wat kilometertje achter de rug (180.000) maar ze heeft 1.5 jaar stil gestaan :ja snelweg kilometers dus.
Is ook afte zien aan de laag teer die her en der terug te vinden zijn.

Ik ben nog maar een beginnen poetser die tot voor kort zijn auto nog waste met dreft 8-()).
Maar wees gerust heb in middels al een fles Poorboy's S&S binnen met de mirical dryer (droogt dus echt je auto in 1 keer).

Er zullen nog meerdere producten volgen heb ik al gezien op dit forum :grinning:. en kan je vertellen dat deze auto het nodig heeft ook, de swirls zijn rijkelijk aanwezig.
Maar dat is voor van de zomer :)

Hier 2 pic's van het meuhtje
[URL]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/02/23/1235385630-950.jpg[/url]
[URL]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/02/23/1235385656-980.jpg[/url]
 
Welkom op het forum Roy, leuk bakkie!

Wat is trouwens het verschil tussen een 'snelwegkilometer' en een 'binnen de bebouwde kom kilometer'? :D
 
welkom op het forum,naam genoot:grinning: En dan ook nog alle bij een zwarte auto:D
Veel plezier verder,en laat de dreft maar voor de afwas over:)