• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opbergbakken gezocht

michelv.

Detailing addict
1 jun 2009
769
65
Wie heeft er hier een goede tip betreffende opbergbakken met deksel(stapelbaar) waar een PB spraybottle rechtop in gezet kan worden(de PB spraybottle is 27 cm hoog, dus 27,5 voor de zekerheid)
Waar zijn deze verkrijgbaar.

Ja, die wist ik Bart. Maar die vind ik iets te duur denk ik;) In ieder geval bedankt voor het meedenken.
Zoek een goedkopere oplossing als die er is natuurlijk:-b

Hornbach, donker blauw met interlocking deksels en stapelbaar.
Worden gebruikt door koeriersbedrijven etc. Goed gestapeld kan je ze als trap gebruiken.
Reken op een euro of 15 per stuk.

Systainers zijn en blijven handiger qua sluiting.

Hans

Check eens bij de IKEA daar hebben ze bakken in alle soorten en maten.
Of een Blokker,die zal er ook wel hebben.

Ik heb die van mij van de Blokker gehaald. Ze zijn melkkleurig met een blauw deksel. Ik heb de versie die 28 cm hoog is. Je hebt daar weer divere breedte maten in. Ze bevallen goed en er zitten wieltjes onder. De deksel is makkelijk te vergrendelen zodat je niet zomaar het deksel van de bak af tilt. Ze kosten iets van 8 euro per stuk.
Helaas is eentje kapot gegaan door toedoen van mijn broetje (wieltje door de bodem gebroken). Heb er net weer eentje op mijn kerstverlanglijstje gezet.

De Hornbach versie, is die van een beetje sterk plastic zodat er niet gelijk een hoek afbreekt als ie ergens tegen aan stoot?

De DekaMarkt heeft ze tijdje geleden gehad, neem even contact op met 1 frt filiaalhouders, wellicht dat ze kunnen nagaan of ze ergens nog verkrijgbaar zijn
Ze kosten €7 en hebben kleine wieltjes er onder ( ook al zwaar beladen op "vlakke" ondergrond blijft ie rijden ), en zijn te stapelen

Bij de Hema heb ik mijn bakken gekocht. De 50 ltr. bak is hoog genoeg voor flessen en spuitflacons. Kost zo'n 17 euro.

"Principieel" kom ik niet bij de Ikea (wat een afgrijselijke k*twinkel is dat) maar ze hebben er wel mooie kunststof bakken. Voor mijn detailgear heb ik de bakken van ongeveer 34*24*23 (l*b*h), die zijn net te laag voor spraybottles met sprayer, maar er zijn ook bakken waar de spraybottles wél in kunnen. Deksel kun je er los bijkopen.

Is al genoemd maar je plaatselijke Blokker (in het Streekhof) heeft een aardige collectie van verschillende merken in alle soorten en maten.
Lekker dichtbij. Ik heb daar aardig wat weggehaald en alles van één serie, past mooi bij elkaar.
Action viel tegen, hadden niet zoveel.

Probleem is vaak dat bakken die wel hoog genoeg zijn, vaak ook net een maatje of twee te groot zijn.
Die IKEA bakjes zijn best aardig (en niet duur), maar die PB flesjes + sprayers passen daarnet niet in.

@Michelv.,

Zou nog wel een afweging maken m.b.t. het formaat van de bakken.
Kies je bijvoorbeeld voor een flinke maat, dan zul je merken dat wanneer deze compleet gevuld is met flessen en potten, deze bijna niet meer te tillen is.
Ook zijn een kleinere maat bakken eenvoudiger in te pakken in een kofferbak, mocht je jouw spullen mee willen nemen ergens naartoe.

Succes,
Aficior

Heb zelf een vouwkrat gekocht bij de Hornbach met deksel. Ongeveer 30 cm hoog, prima voor spraybottles.

Goede tip van Afficior. Mijn vouwkrat wordt al aardig zwaar als 'ie helemaal gevuld is. En let er ook even op dat de bodem geheel vlak is, dan vallen de flessen niet (zo makkelijk) om.