• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opel corsa, van winkelwagen naar schone winkelwagen

Bartezzz

Detailing chief
8 mei 2010
1.844
82
na de zomer heb ik ook een Opel corsa onderhanden genomen.
deze hoefde niet helemaal strak, dit kon ook niet dankzij alle deukjes en roest.

veel foto's heb ik helaas ook niet, omdat er veel klusjes waren die ik ook gedaan wou hebben.
zo klapte de voorstoelen niet meer. dus even een nieuwe veer getrokken in de stoel. ook wou de achterbank niet meer neerklappen.

daarnaast heb ik alle roest onderhanden genomen. dmv schuren en in de hammerite.

goed de detail:

toen ik de auto ontving, was deze echt ranzing, veel vuil in hoekjes en gaatjes. en hele ranzige velgen.

het doel van deze detail was dus snel onderhanden nemen en afleveren met een schone lak.

na het wassen:
p29071008kenteken2.webp

de velgen:
p290710085201.webp

de hoekjes en kiertjes:
p2907100855.webp

p290710085501.webp

p2907100856.webp

de schade's:
diepe dellen van winkelwagens, en andere winkel atributen welke tegen de auto aan zijn geragt in de loop van de tijd.
de schade's zijn weg gepolijst met SYN1 en de rest van de auto is (na) behandeld met 123Laserbuff. ideaal product. pad bepaald te grofheid.
p2907100853.webp

p290710085301.webp

en het eindresultaat alweer.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]