na de zomer heb ik ook een Opel corsa onderhanden genomen.
deze hoefde niet helemaal strak, dit kon ook niet dankzij alle deukjes en roest.
veel foto's heb ik helaas ook niet, omdat er veel klusjes waren die ik ook gedaan wou hebben.
zo klapte de voorstoelen niet meer. dus even een nieuwe veer getrokken in de stoel. ook wou de achterbank niet meer neerklappen.
daarnaast heb ik alle roest onderhanden genomen. dmv schuren en in de hammerite.
goed de detail:
toen ik de auto ontving, was deze echt ranzing, veel vuil in hoekjes en gaatjes. en hele ranzige velgen.
het doel van deze detail was dus snel onderhanden nemen en afleveren met een schone lak.
na het wassen:
de velgen:
de hoekjes en kiertjes:
de schade's:
diepe dellen van winkelwagens, en andere winkel atributen welke tegen de auto aan zijn geragt in de loop van de tijd.
de schade's zijn weg gepolijst met SYN1 en de rest van de auto is (na) behandeld met 123Laserbuff. ideaal product. pad bepaald te grofheid.
en het eindresultaat alweer.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
deze hoefde niet helemaal strak, dit kon ook niet dankzij alle deukjes en roest.
veel foto's heb ik helaas ook niet, omdat er veel klusjes waren die ik ook gedaan wou hebben.
zo klapte de voorstoelen niet meer. dus even een nieuwe veer getrokken in de stoel. ook wou de achterbank niet meer neerklappen.
daarnaast heb ik alle roest onderhanden genomen. dmv schuren en in de hammerite.
goed de detail:
toen ik de auto ontving, was deze echt ranzing, veel vuil in hoekjes en gaatjes. en hele ranzige velgen.
het doel van deze detail was dus snel onderhanden nemen en afleveren met een schone lak.
na het wassen:
de velgen:
de hoekjes en kiertjes:
de schade's:
diepe dellen van winkelwagens, en andere winkel atributen welke tegen de auto aan zijn geragt in de loop van de tijd.
de schade's zijn weg gepolijst met SYN1 en de rest van de auto is (na) behandeld met 123Laserbuff. ideaal product. pad bepaald te grofheid.
en het eindresultaat alweer.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]