• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opel Insignia

Hey Polleke,
Ik wil niets afdoen op je scherpte van de foto's waar jij van zegt dat de ene kant scherper is dan de andere,maar...........
kan dit ook komen omdat het plaatwerk daar net een andere,,hoek,, maakt tov de andere kant??
Probeer anders net hetzelfde te doen ,maar dan de andere kant behandeld en de ,,mooie,, kant nog niet dus(snap je??)
groeten Danny

grandscenicman zei:
Hey Polleke,
Ik wil niets afdoen op je scherpte van de foto's waar jij van zegt dat de ene kant scherper is dan de andere,maar...........
kan dit ook komen omdat het plaatwerk daar net een andere,,hoek,, maakt tov de andere kant??
Probeer anders net hetzelfde te doen ,maar dan de andere kant behandeld en de ,,mooie,, kant nog niet dus(snap je??)
groeten Danny

Jaja ik snap het maar het is nu éénmaal zo. $$)
De linkerkant is mooier en dieper van kleur dan de rechterkant.

Je moet ook eens kijken op deze foto waar de aflijning van de muur onregelmatiger is rechts dan links, waar ze veel fijner is.

DSC03569.webp

Hey,
Ik zie het verschil wel hoor!!:lol
Natuurlijk is de auto in het ''echt'' veel beter te bekijken natuurlijk,neemt niets weg van de schitterende prestatie.
Doet me eigenlijk denken aan: ''komen eten'' ,waar de kandidaten elkaar punten geven.
Ik hou het bij schitterend,is zeker goed genoeg:-b :-b
danny