• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opel Vectra 2002

Berkant

Detailing addict
9 mei 2010
776
62
Zo weer een waggel gedaan deze zat onder de krassen vooral het dak echt kleine krasjes alsof ze van een schuurspons kwamen 8o
Op de motorkap hadden ze tijdens een bruiloft een band geplakt tbv een boeket en deze ook met vingers, nagels en een schuurspons eraf proberen te krijgen :o

Helaas weinig foto's kunnen maken aangezien ik de wagen in 3 avonden heb moeten doen na werktijd en deze auto vanmiddag is vertrokken op vakantie dat word over 3 weken kijken wat ervan over is gebleven hij gaat naar Turkeye en zal zo een goeie 10.000 km rijden.

Ben hoog benieuwd wat ervan overblijft een mooie duurtest, ik heb afgesproken dat hij hem daar niet wast en zowel alleen water zal gebruiken om te spoelen :|~*

Na het wassen.
P1120707Large.webp

Wat opvallende plekjes toch nog snel even vastgelegd op de gevoelige plaat.
P1120709Large.webp

P1120711Large.webp

Hij tankt altijd bij de AVIA waar je dan een gratis wasbeurt krijgt ]-0
P1120713Large.webp

Deze kras was erg diep heb hem aan de uiteinden flink weg gekregen en middenste diepe deel is flink minder geworden.
P1120805Large.webp

De motorkap weer mooi strak.
P1120806Large.webp

De Nicknameles
P1120807Large2.webp

Helaas geen overall pics kunnen maken en de velgen ook vergeten want deze waren ook pikzwart en die zien er weer als nieuw uit.
En ook het dak helemaal vergeten door de geringe tijd die ik had.

Na deze wagen heb ik dus ook gelijk een geele komp pad besteld en de inizio van raffini, ben het nu zat dat ik de ondiepe krassen mooi weg krijg en de swirls en de lelijke diepe krassen toch de rest verprutsen we gaan met zwaar geschut de volgende wagen te lijf :cool

Als hij terug is van vakantie gaan we de resultaten zien en ga ik gelijk checken wat ervan over is na een wasbeurt en een quick detail ;)

PS:kijk ook even naar de kleur van de wagen voor en na :love

Kap is inderdaad bijna weer als nieuw geworden alle fijne krasjes en de swirls weg gekregen alleen jammer dat er 1 vogelpoep vlek dus gewoon niet weggaat :s