• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opel Vectra GTS 2.0 Turbo [ Orange Peel Behandeling ]

Ziet er top uit! Ben bang dat ik er over een tijdje als ik wat meer met de rotary heb gewerkt ook aan moet geloven bij mijn auto... ,^^

Schitterend resultaat zeg, dat levert echt wel wat op deze behandeling, ik kan me voorstellen dat je de hele auto (hele mooie Vectra overigens) zo wil doen.

rallimart;331904 zei:
Die inizo op een wolletje, is dat nu nodig?

Als je mogelijkheden toch hebt dan zou ik het gewoon wel doen, nodig is het misschien niet als je na de grittpads afbouwt met een rotary en oranje/Veloce.

Ik heb het inmiddels op meerdere auto's gedaan, vnl. met M205 en Mezzo, maar Inizio was daar echt niet nodig.
Wol zou ook zeker mijn keus niet zijn (tenzij er natuurlijk nog diepere krassen aanwezig zijn die je na het "orange peelen" wilt verwijderen), daarmee maak je normaal gezien meer hologrammen dan je met een denim pad kunt maken.

Op mijn Ford testpaneel (niet heel hard), was eigenlijk roterend met Finale op zwart meer dan afdoende (ik zal de youtube link ff posten), op de Golf van Snitser (best wel hard) hebben we nog een kort hitje Mezzo op wit gedaan (roterend) en afgewerkt met Finale op de Dap.

Probeer de volgende keer gewoon eens roterend mezzo op wit, en afwerken met Finale op lichtgroen of zwart op de Dap.

Ennieweej, al met al is resultaat wel meer dan zeer duidelijk, veel strakkere reflectie, met als toetje nog een extra emmer glans!:ja

Wow, echt goed opgeknapt. Maar ligt het nu aan mij of was die orange peel wel ernstig, gezien de "gebrek" aan glans op foto 1?