Na een tijd van afwezigheid op dit forum (wel meegelezen) hierbij m'n eerste echte show-off.
Inmiddels heb ik al bij 7 auto's een full-detail uitgevoerd, alleen had ik eigenlijk nooit de tijd om goede foto's te maken.
Gisteren na 2 weken de Opel van m'n pa eindelijk weer eens kunnen wassen. De auto heeft een week of 5 geleden een full-detail gekregen waarbij alle swirls eruit zijn gehaald met de DAP 900.
Ik heb de volgende stappen uitgevoerd:
- Velgen gereinigd met PBW Spray & Rinse 1:1
- Banden gereinigd met PBW APC 1:4
- Wielkasten schoongemaakt
- Gewassen met The Bone en DJ Born to be Mild, 2-emmer methode
- Gedroogd met de Delirium
- Gehele wagen nagelopen met Last Touch (Natty's Blue zit er 1,5 week op, Red Mist staat op verlanglijst )
- Banden nagelopen met Wolfgang Black Diamond Tire gel (wat een fijn product toch )
aangebracht met Meguiar's bandengel applicator
Foto's zijn gemaakt met een HTC Hero dus de kwaliteit is niet super.
Hierbij dan de voor foto's:
Tijdens wassen:
En dan na
De eerste 5 auto's staan volgend voorjaar alweer op het programma dus dan zullen andere show-offs ongetwijfeld volgen
Inmiddels heb ik al bij 7 auto's een full-detail uitgevoerd, alleen had ik eigenlijk nooit de tijd om goede foto's te maken.
Gisteren na 2 weken de Opel van m'n pa eindelijk weer eens kunnen wassen. De auto heeft een week of 5 geleden een full-detail gekregen waarbij alle swirls eruit zijn gehaald met de DAP 900.
Ik heb de volgende stappen uitgevoerd:
- Velgen gereinigd met PBW Spray & Rinse 1:1
- Banden gereinigd met PBW APC 1:4
- Wielkasten schoongemaakt
- Gewassen met The Bone en DJ Born to be Mild, 2-emmer methode
- Gedroogd met de Delirium
- Gehele wagen nagelopen met Last Touch (Natty's Blue zit er 1,5 week op, Red Mist staat op verlanglijst )
- Banden nagelopen met Wolfgang Black Diamond Tire gel (wat een fijn product toch )
aangebracht met Meguiar's bandengel applicator
Foto's zijn gemaakt met een HTC Hero dus de kwaliteit is niet super.
Hierbij dan de voor foto's:
Tijdens wassen:
En dan na
De eerste 5 auto's staan volgend voorjaar alweer op het programma dus dan zullen andere show-offs ongetwijfeld volgen