• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opel Vectra GTS

Peter92

Detailing rookie
26 apr 2010
22
0
Na een tijd van afwezigheid op dit forum (wel meegelezen) hierbij m'n eerste echte show-off.
Inmiddels heb ik al bij 7 auto's een full-detail uitgevoerd, alleen had ik eigenlijk nooit de tijd om goede foto's te maken.
Gisteren na 2 weken de Opel van m'n pa eindelijk weer eens kunnen wassen. De auto heeft een week of 5 geleden een full-detail gekregen waarbij alle swirls eruit zijn gehaald met de DAP 900.

Ik heb de volgende stappen uitgevoerd:
- Velgen gereinigd met PBW Spray & Rinse 1:1
- Banden gereinigd met PBW APC 1:4

- Wielkasten schoongemaakt
- Gewassen met The Bone en DJ Born to be Mild, 2-emmer methode
- Gedroogd met de Delirium
- Gehele wagen nagelopen met Last Touch (Natty's Blue zit er 1,5 week op, Red Mist staat op verlanglijst :))
- Banden nagelopen met Wolfgang Black Diamond Tire gel (wat een fijn product toch :))
aangebracht met Meguiar's bandengel applicator

Foto's zijn gemaakt met een HTC Hero dus de kwaliteit is niet super.

Hierbij dan de voor foto's:

Auto262.webp

Auto263.webp

Auto264.webp

Tijdens wassen:

Auto269.webp

En dan na :)

Auto273-1.webp

Auto270-1.webp

Auto271-1-1.webp

Auto272-1.webp

De eerste 5 auto's staan volgend voorjaar alweer op het programma dus dan zullen andere show-offs ongetwijfeld volgen :)

Bedankt voor al de positieve reacties :) Vind de kleur zelf ook heel mooi.
Vind het altijd heel veel voldoening geven als ie er weer zo bij staat, m'n pa is er altijd weer heel blij mee.
Soms dan vind hij het een beetje 'onzin' als ik de auto na een week weer was, maar als ie dan weer mooi schoon is vindt hij het toch eigenlijk wel weer mooi. :-d
@scenic
De kleur zit inderdaad beetje tussen blauw en groen in, 'officiële naam' is Peacook.