• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

opel vectra uit 1998

marcdtm

Detailing addict
28 sep 2011
73
55
69
vorige woensdag en donderdag deze vectra onder handen genomen met producten van meguiars

wagen heeft bijna 200.000 km op de teller en heeft enkel de carwash gezien, de laatste keer ongeveer een jaar geleden, interieur zag er ook nogal onfris uit

onnodig te zeggen dat de wagen vol krassen zat, meestal "gecamoefleerd " door het vuil :-d

banden en wieldeksels gewassen en ontvet met dasty ontvetter

2x maal gewassen met shampoo
2x geclayed
daarna behandeld met ultimate compound en doordat ik niet meer genoeg had voortgedaan met swirl x

daarna voortgedaan met de ultimate polish en uiteindelijk met de ultimate wax.
De producten werden machinaal aangebracht met de g220

039.webp

034.webp

030.webp

051.webp

DSC01670.webp

DSC01683.webp

DSC01737.webp

DSC01710.webp

DSC01750.webp

DSC01748.webp

DSC01704.webp

Knap resultaat :-)^ Zijn altijd de leukere details, vieze en cosmetisch slecht onderhouden auto's. Dan zie je echt een verschil tussen dag en nacht!

bedankt allemaal voor jullie commentaar.

Het is waar dat wanneer je zo'n auto onder handen neemt, je er meer voldoening van hebt dan van een wagen die netjes onderhouden is, omdat het resultaat zichtbaarder is, maar ik heb er altijd evenveel voldoening van of het nu van zo'n wagen is of van één van de mijne die toch regelmatig onderhouden is. Heb mijn 407 vandaag onderhanden genomen, is weeral winterklaar.