• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

opfrissen en licht polijsten metalen

Averechts

Detailing chief
8 jul 2010
292
85
Wat raden de die hard-detailers aan voor het opfrissen en evt licht polijsten van oa geborsteld en glanzend aluminium, staal en ander metaalwerk ? Is er een all in one middel voor of moet er voor aluminium iets ander gebruikt worden dan voor staal ? Mn bestelling moet vanavond nog de deur uit dus een beetje haast is geboden... :-d

Neem eens ee kijkje in he Mothers gamma, er is de Mag&aluminuw polish waar ik wel tevreden van ben, de Billet versie moet nog iets beter zijn.

PS: op geborsteld alu kan je beter geen polish gebruiken.

Hoe fris ik dat geborstelde dan een beetje op ? Heb geborstelde aluminium dorpel beschermers die wel een beetje minder smoezelig mogen...

Jetseal werkt, ook al is het een sealant, op aluminium als een chemische cleaner
Als je een badstof doek neemt om uit te wrijven werkt het ook op ruwer aluminium.
Voordeel is dat je het vrijwel overal op kan gebruiken, dus een hele fles is niet overbodig
... tenzij je al meerdere sealants hebt natuurlijk :-/

Hans

Ben hier zeer tevreden mee: klik

Eerst ontvetten/wassen vervolgens de sealant aanbrengen en nawrijven. Geeft mooi en duurzaam resultaat.

Ziet er naar uit dat ik vandaag nog de hele dag kan dubben welke het gaat worden. Gisterenavond is mn internet weer eens eruit geklapt (bedankt upc:klap ) en heb tot nu net geen internet gehad... Daar gaat mn Dodo actie !