• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

opgedroogde spray and rinse (PB) op vooruit

tobymx99

Detailing rookie
21 feb 2011
12
0
hallo,
van weekend auto van me ouders onder handen gehad (peugeot 307) verder een goed resultaat alleen zat er nog iets een vlekje op de vooruit:| , dus ik dacht even met klei eroverheen.
nu had ik dus niet de spray and wipe in de gauwigheid gepakt maar de spray and rinse.:weetniet niet het meest briljante.....,
de auto stond in dus in de tussentijd dat ik papier bij wou pakken is het dus door de zon ingebrand oid.
hoe krijg ik dit er weer uit?8-())

alvast bedankt! toby geesink

met het handje of machinaal even proberen te polijsten met SSr1 of Finale.??

deze cleaner heeft misschien effect.

ik denk dat glass scrubb te mild is.

hey,
ik ben er al met een oranje pad met inizio opgeweest wel met de hand maar als je het met een machine doet krijg je dan geen verbeeldingen in het glas?
groeten toby

ik zie net dat spray & rinse op basis van zuren is gemaakt,
Ik hoop voor je dat het eruit te polijsten is, want zuur gaat een reactie aan met glas waardoor het melkachtig wit word.
heb hier een keer een verhaal van meegemaakt bij een truckwash, dat een chauffeur zelf per ongeluk een emmer aluminiumreiniger pakte,
wat ook gewoon zuur is en hiermee zijn ramen ging wassen, eind van het verhaal was dat er rondom glas in de cabine gezet moest worden.

hey,
bedankt voor de reactie´s zover.
het is inderdaad iets melkachtig uitgeslagen, maar zit dit op de ruit of in de ruit?
en over de IPA had ik niet overheen gelezen wel gezien jullie bedoelen die van dodo?
vrijdag avond maar is met de polijst machine eroverheen zien wat er gebeurd.:s
groeten toby

dat trekt in het glas, ben bang dat het er niet uit te polijsten is, IPA zal al helemaal geen effect hebben.

ik weet nie tof jij verzekerd ben tegen ruitschade?:-"

Vrees er ook voor.....ken iemand die een per ongeluk de velgenreiniger van Autoglym op een autoruit sprayde.....enige oplossing was ruit vernieuwen...:|