• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

(opnieuw) even voorstellen

JayONeill

Detailing addict
30 mrt 2018
20
70
41
Hellevoetsluis
Al geruime tijd niet actief geweest op het forum (2018 voor het laatst), al was het voornamelijk alleen maar lezen, toch maar even opnieuw voorstellen aangezien ik het detailen serieuzer op ga pakken.

Ik ben Jay, inmiddels 39 lentes jong en woon in Hellevoetsluis.
Ik rij in een Energetic Orange Volkswagen Polo Comfortline 1.6TDI R-line uit 2019.

Tot op heden bleef het wassen beperkt tot circa 2x per jaar. Foamen en wassen (wel de 2 emmer methode):).

Door mijn zwager de detailingkriebels gekregen en een verlanglijstje gemaakt voor kerst en mijn verjaardag (3 januari)
Naast de nodige doeken heeft dat heeft een hoop leuk spul opgeleverd, waaronder:
Monello Cubo XL detailing bag
Monello Lancia 2.0 foam kit
Monello Pistola Corta
Monello Dolce Verde klei kit
Monello Sechio con guardia 2x
Monello Non ferro
Dodo Juice Slip shot clay lubricant
Gyeon Q2M Wet coat
Gyeon Q2M prep
Collinite 845
Turtle Wax Clearvue Rain Kleer

De verlanglijst is nog behoorlijk en de verzameling zal t.z.t. langzaamaan aangevuld worden met de nodige vloeistoffen, doeken en borstels.
Voor nu een prima start om aan de slag te gaan. Nu moet moeder natuur nog mee gaan werken in een weekend zodat er daadwerkelijk wat gedaan kan worden.

Een foto van de auto volgt in een aparte topic met voor en na foto's wanneer moeder natuur beter gestemd is. Nu is hij te smerig om te laten zien ;)
 
Op veler verzoek een foto van mijn Polo.
Ik was een middagje vrij dus heb hem even onder handen kunnen nemen zo net voor de regen.
 

Bijlagen

  • IMG_9642.jpg
    IMG_9642.jpg
    358,2 KB · Weergaven: 75