• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opnieuw in de sealant of reload?

Donatello

Detailing trainee
29 nov 2012
5
47
Hallo eind februari heb ik mijn auto in de Collinite 845 gezet en in de tussentijd 1x met hoge druk en water afgespoten. Nu wil ik morgen mijn auto weer netjes maken. Ik heb Mother's Gold Carnauba shampoo en daarmee wil ik de auto wassen, is het daarna verstandig om de auto opnieuw in de sealant te zetten of is bijwerken met Cquartz Reload Spray genoeg?

ik ben niet bekent met collinte 845 maar ik denk als de beaming nog goed is gewoon Reload spray genoeg is

Dat zou nogal lullig zijn als je bij iedere wasbeurt je waxlaag zou zien verdwijnen.
Zoals al aangegeven gewoon niet teveel shampoo gebruiken, een beetje is vaak genoeg.
En zelfs al zou je eens wat teveel shampoo gebruiken, dan gaat je waxlaag er niet in één keer af, zeker niet Collinite 845.