• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Oudejaarsavond eerder dicht!

E

Etterual

Guest
In verband met Oudejaarsavond sluiten wij vandaag om 17.00 uur. Namens het gehele Carclean.com team wensen wij iedereen een goede jaarwisseling en een fantastisch 2019!

2018-12-31 10.57.22.png
 
Allemaal de beste wensen voor het nieuwe detailjaar. Kan voor mij niet veel slechter dan het oude jaar eindigde: toen een deel hier aanwezig was op de oliebollenavond besloot een medeweggebruikster de achterkant van mijn auto aan een nadere inspectie te onderwerpen. Het vervelende was dat dit net was toen ik van mijn werk onderweg naar huis was. Dop van de trekhaak gescheurd, trekhaak vol met krassen (omdat ze haar kentekenplaat op de trekhaak had gespiesd), en achterbumper vol met krasjes waarschijnlijk van haar kentekenplaat, en ondergrill. Allemaal geen ramp, maar wel behoorlijk vervelend.
 
@The Joy Of Detailing bij deze!

Linksboven: Hafid werkt in het magazijn.
Rechtsboven: Mees en Marnix werken naast hun studie parttime in het magazijn.
Daaronder: Bouchra zorgt ervoor dat het pand spik en span is.
Links in het midden: Johan de welbekende detailer van Diventa Bella.
Rechts in het midden: Fleur, Benita en Laurette. Fleur en Benita werken in het magazijn en Laurette schrijft momenteel dit bericht.
Linksonder: Ik zie dubbel, daar is Mees weer.
Rechtsonder: Joeri ondersteunt Johan in Diventa Bella en geeft advies in de showroom.

Dan missen we natuurlijk nog enkele mensen die niet aanwezig waren maandag. :)