• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Overzicht van verschillende soorten klei en prijs per gram

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.501
198
44
Naar aanleiding van een ander forum heb ik dit overzicht gemaakt.
Producten staan op alfabetische volgorde.

Kleichart.jpg


Dit overzicht is gemaakt op 11-02-2012.
Prijzen zijn van diverse sites afgehaald.
 
Mooi overzichtje, helpt je makkelijker de klei voor jou te kiezen. Ik zelf gebruik vooral die van Dodo Juice.
 
Ik heb er zelf geen last van, maar als je kleurenblind bent wordt je hier geen wijs uit :confused:
Verder een handig overzicht.
 
De kleuren zijn alleen om het makkelijker uit elkaar te halen, je kan ook gewoon de regels volgen.
 
Dennis, ik weet niet of ik het goed begrijp, kun je me dit uitleggen:

In de Carclean webshop zie ik "Monello Dolce Verde klei - 150g" staan, voor €16,49. Dat is €0,11 per gram. Echter, in je overzicht staat dat dit € 0,08 per gram kost.

De "Bilt-Hamber Auto-Clay Soft - 180g" staat in de webshop voor € 16,99. Dat is dus € 0,094 per gram. In je overzicht staat het voor € 0,088 per gram.

De "Bilt-Hamber Auto-Clay Regular - 180g" kost € 15,99. Dus € 0,089 per gram. In het overzicht voor € 0,094 per gram.
 
Monello klei was een rekenfoutje denk, geen idee. Had wel gedacht om het zonder doosje te berekenen maar het is niet zonder doos te koop dus vandaar met doos.
De Bilthamber klei soft en medium waren omgewisseld, soft is 1 euro duurder dan regular.

Alles is aangepast, thanks!

Mocht je de pagina al geladen hebben, het kan even duren voordat de nieuwe versie erop staat.
De cache houdt heeft dan nog de oude.
 
kijk voor onderandere dit soort dingen ben ik lid geworden van dit geweldige forum.
super bedankt.:)^
 
Heel erg handig overzichtje :)^

Aangezien de zoekfunctie me momenteel in de steek laat vraag ik het hier ff.

Iemand ervaring met de DJ SN fijne klei en de Auto Finesse fijne klei?
Ik vind ze er allebei goed uit zien.
 
Mothers werkt super setje heeft twee stukken klei mooie zachte doek en een detailspray .
Ben dr heel blij mee en je doet er genoeg mee.
Een mooie auto kost nou eenmaal een paar centen.
Maar t geeft je een goed gevoel :cool:
Dus kopen en beginnen!