• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

P&S Detail Products - Double Black, Renny Doyle Collection

Roy Klutman

Detailing trainee
20 aug 2019
15
28
Hoogerheide
Nu er een aardig assortiment van P&S in onze favoriete webshop aanwezig is, hoe is jullie ervaring met deze producten? Waar ik persoonlijk benieuwd naar ben is Brake Buster, Carpet Bomber en Shine All.
 
Laatst bewerkt:
Shine All is een heerlijk dressingkje. Niet te dik, niet te dun, mooie glans en redelijke standtijd.
Brake Buster is een mooi product maar geen wondermiddel. Bij erg vervuilde velgen is een zure reiniger adviseerbaar maar als wekelijkse wasbeurt product erg goed. Maakt ook de banden erg goed schoon.
Showroom Shine is een quick detailer als allemaal. Niet slecht en niet bijzonder.
 
Dan denk ik dat ik Brake Buster sowieso maar eens ga proberen binnenkort, inderdaad voor de wekelijkse wasbeurt. Om nu elke week mijn velgen in de Spray & Rinse te soppen vind ik een beetje te duur worden. Dertig euro voor bijna 4 liter Brake Buster is dan echt heel goed te doen denk ik zo!
 
Om nu elke week mijn velgen in de Spray & Rinse te soppen vind ik een beetje te duur worden
Als kosten belangrijk zijn kan je ook kijken naar meguiars wheel brightener. Een gallon is aan te lengen tot ongeveer 19 liter en het is ook 1:4 verdund nog erg krachtig.
 
In het weekend voor het eerst de producten van P&S gebruikt op een mythoszwarte Audi A3 2019, namelijk de spray wax: Beadmaker & detailspray: Spray & Shine.
Zaterdagmorgen Beadmaker aangebracht (lekker geurtje) op een pas gepoetste natte auto en dan vrijwel meteen afgedroogd vanwege aankomende regen. De lak voelde erg glad aan en er was ook meteen een mooie glans te zien. Helaas zat de auto 15 minuten later helemaal onder de pollen. Ideaal dus om de dag erna de Spray & Shine te testen. Het koetswerk + de ramen nog eens nagegaan met deze detailspray & ik was toch wel érg aangenaam verrast toen ik deze morgen naar de auto wandelde: dit is de eerste keer dat ik de flakes zo mooi en duidelijk zag schitteren, ondanks dat er weer een laagje pollen over zat. Ook de geur en het verbruik staan me aan.

EDIT:
Ook maar even een redirect naar deze thread om het resultaat te tonen.
 
Laatst bewerkt:
Brake Buster: heel tevreden van, doet wat het moet doen zonder onaangename geur of irritaties, zowel velg als bandenreiniger. Voor mij een goede keuze als je kijkt naar prijs/kwaliteit. Enige nadeel dat ik op dit moment kan bedenken is dat ik na 2x gebruiken al meer dan de helft van het 473ml flesje erdoor heb gejaagd.
Bead maker: ook hier heel tevreden van, lekker geurtje, zeer gladde laag met veel glans. Aanbrengen is simpel en gaat vlot, beading is intens. Qua duurzaamheid nog geen idee, 3 weken geleden aangebracht en vorige week nog eens gewassen en geen verschil in beading merkbaar. Ook hier weer prima prijs/kwaliteit.
 
P&S heeft recent een eigen Rinseless wash uitgegeven: Absolute.

Ik mis oprecht een dergelijk product in het assortiment van CC en ben door het gebruik er van toch echt wel overtuigd geraakt van het nut er van. Is het zaligmakend? Nee. Is het beter dan shampoo? Nee. Stelt het je in staat om soms sneller en toch veilig door te pakken? Zeker! Of een volgende dag verder te gaan waar je gebleven was? You bet!

Daarbij is een dergelijk product veelzijdig in te zetten: als wasmiddel, als glijmiddel voor klei, als vogelpoep verwijderaar (QD), als laagdrempelige interieurreiniger etc. Veel waar voor je geld in dat opzicht ook.

Aangezien P&S toch al onderdeel is van het assortiment: @Tim @Dibbuz Kan "Absolute" aub ook opgenomen worden?
 
Yes!! Hoop dat hier op het forum dan ook wat meer rinseless gebruikers komen. Absolute ziet er inderdaad goed uit en als die-hard rinseless fanaat ben ik erg benieuwd!
 
Ik heb het nog nooit geprobeerd maar het lijkt me wel wat om de motors bij te houden voor tussendoor, meestal alleen stoffig en mild vervuild maar omdat er een uni kleur zwarte tussenzit met veel oppervlakte voor een motor en water overal tussen kruipt, lijkt me dit idee wel wat. Wanneer te koop ga ik het eens bekijken en misschien proberen.
 
Eind van de maand zou de boot aan moeten komen. Dus ik hoop begin november de zending binnen te krijgen.
 
  • Leuk
Reactions: Altos en RoCo
Het is heel beperkt qua voorraad, vandaar max. 1 per klant omdat dit product echt last last last minute erbij werd gezet.
 
Er komen nieuwe producten van P&S. De Defender, swift en wat geurtjes. Heel benieuwd of deze ook naar NL komen.

https://psdetailproducts.com/collections/new-arrivals

Vooral de Defender lijkt me interessant.
FB9FCE4E-C42B-45F8-B890-FE8022A190AC.jpeg

7B52AE87-5500-40F2-B9E2-F5BC54FF1C98.jpeg

B977C113-07F8-41A3-AD03-CFCBF387DBC5.jpeg

D4A18E1E-AC40-4285-8A2A-173D8577FEF2.jpeg
39354064-5ADC-4478-B906-088B8517FE8B.jpeg